Cumpagnia di zuccherinu - bona è mala

Pumpkin hè longu statu cunnisciutu com'è una cose verdura viteddu. Hè facilitu per preparà, mentri cuntene una quantità enorme di sustegnu utili. In nutrimentu, a carne è a simenza sò aduprati. Pò esse adupratu in nutrimentu convenciutu è curative, in particulare, si trova à sapè quale hè l'utilizazione di cavagliu turchitu per u corpu umanu.

Ci hè da nutà chì a zucca staghjennita ferma più di i nutrienti chì sò caratteristiche di a cruda cultura.

Composizione chimica

In furmagliu si trovanu un complexu sanu di vitamini:

  1. A vitamina A , chì attiveghja i prucessi di a visione di valurizazione è influene a qualità di a cugliera, denti, ungi.
  2. Vitamini di u gruppu B , nurmalizà u nivellu di zuccheru in u sangue , aumentendu a resistenza di u corpu à u stress, a migliurà u travagliu di u lavu digestivu.
  3. Vitamina D L'usu di a zucca coccia da u corpu hè ancu determinatu da a prisenza di a vitamina D chì impugna a furmazione è rinfurzà u tessulu di u bernu, suprime u crescitu di cèlline, crescenu a attività, aghjusta energia.
  4. A vitamina C impedisce à ghjustu di u tessulu di u sangue.
  5. A vitamina PP prutege u sistema nervoso da malfunzione.
  6. Vitamina T. In più di i vitamini beni cunnisciuti, una vitamina T rarissima è trova in cultura coccia, chì prumove a digestioni di l'alimenta pesanti.

Per capì ciò chì avvishani di a caratteri cavura, basta di dì chì cuntene importantu per l'attività di l'organizmu macro- è microelementi:

E pruprietà ùtlii di cavagliu staghjunatu

Pumpkin helps to strengthen immunity and actively struggles with excess weight, promotes the excretion of toxins from the body, normalizes the activity of the tract digestive tract, removes puffiness, rinforza i vessi, allisate perfettamente è moisturizes a pelle.

À u listessu tempu, valuta à fighjà attendu à u fattu chì una zucchinata cu bonu incondizionale pò ancu fà pernassi à u corpu.

Contraindicazione di usu

Ùn hè cunsigliatu in i seguenti:

A zucca coccia, invece, ùn beneficci micca, è dannucci, se si usa durante a diarrea: esaltà a mossa.