Root of horseradish - bona è mala

Ricette ricette in una varietà di situazione, perchè i nostri babbi èranu trattati cun sti mezzi è si sentenu benissimu senza "quimica". Unu di sti metudi di ridivà di i friddi hè a razzi di u ravanu cavallu, chì, sicuru, hè familiar à tutti i patuli. Hè adupratu per aghjustà i verdura, per fà un friddu , è cum'è un cunditu per parechji platti di carne è vegetale. In i vantaghji è i danni di l'arricavata ghjustu, appena da u nostru articulu.

Propizziu d'utilità è contraindicazione di l'arradamente

Prima, parlemu di ciò chì pò esse chjucu in eddu sta pianta. Di sicuru, sta pianta ùn pò micca manghjatu da e persone chì soffrenu di gastritis, colitis è ulcera di u stomacu o di l'intestini. A ràdica di piccati aghusta la membrana mucosa di u stomacu, ùn hè micca cunsigliatu per dà à i zitelli è l'anziani. Ma per quelli chì seguenu una dieta è volenu perdre u pesu, pudete manghjarè è ancu bisognu. I platti cù questu condiratura sò digeruti più veloce, è per esse diventerà più facilmente sottu a influenza di u ghjocu gastru. U raglicatu du cavallu ùn hè micca di caloria, cuntene solu 58 calori.

Propizziunzi utile di a razziali razza sò in l'olii essenziali chì cuntene. L'olii ùn sò micca stimulà l'appetite, ma ancu attivà e forze di u corpu, ancu i protettivi. Grazie à l'utilizazione di sta staciunatura, l'immunità di una persona principia à travaglià cù una efficenza d'alta, chì significa chì i friddi è a gripe ùn saraghju micca terribili.

Inoltre, un gran numaru di vitamini, chì sò stanu nant'à sta pianta, cuntribuiscenu à a ricuperazione di u corpu dopu a malatia. Ùn hè maravigliu chì i nostri babbi cose cunsigliere parechji platti è tinturi cù questu dopu affundamenti severi o prucessi inflamatorii. Una quantità valore i condimenti agghiunciutu à u pranzu pò aiutà à attivà u sistema immune è saturà u corpu cù vitamali C , PP è Gruppu B, questu hè ancu u beneficu di u ravanu cavallu.

Sta pianta hè un antibioticu naturali. Ci sò sustanzi chì pugnamenu cù parechji foci infizziosi in u corpu. Hè cresce chì, se una persona hà regula regularmente almenu una culloca di sta cugliera per ghjornu, ùn ùn minera micca una inflamazioni. Hè ciò chì l'arradamente assai raghjolu utilale.

U mantenimentu in questu cunditu di fibri rossi favurizeghja a digestioni di l'alimentariu è aiutà à ridivà di cuncipitalità è di a furmazione di gasta risanata. Tintura cù sta pianta hè un utente strategicu per a prevenzioni di ogni malatie respiratorii.