Mercatu flottante

Indirizzu: Jalan Sungai Martapura, Desa Sungai Tandipah, Kecamatan Sungai Tabuk, Sungai Tandipah, Sungai Tabuk, Banjar, Kalimantan Selatan 70653, Indonésia Telefono: +62 511 6747679

Indonésia hè un paese stupidu. Ci sò assai attraversi religiosi, naturali, storichi è architettoniali. Comu in ogni paese à l'Asia sudorientale, e caratteristiche di a cultura di Indonezia ponu creà cose soru. E ancu i mercati di u duminiu corta, diventate un postu interessante. U nostru articulu hè nantu à u mercatu flottante in Banjarmasin.

Descrizzione di u mercatu flottante

U mercatu flottante in Banjarmasin hè chjamatu Lok Bintan, perchè si trova vicinu à a bocca di u picculu fiumu di u listessu nome. Eccu un spuntanu u spaziu di cummercializazione di l'acqua, situate à u Riu Baritiru vicinu à a cità, induve un turista senza patience serà interessanti. U mercatu flottante hè "custituitu" di e petite barche di remu (dzhukung), chì senza difettu stess nodfa à i turisti è i cumerci ordinali cù u scopu di offerta beni. In ocasu, u mercatu vende barche.

In una megazzità, una inzite hè un fenomenu freqüente, ci hè una scassessa di grande terre, perchè u mercatu localu hè stata urganizata direttamente nantu à l'acqua. Lock Bintan opens at 5:00 in a mattina è corre da 9:00. In u fiumu sò i mercaderi in barche chì offerenu totulugia di merchenzie: frutti è ligumi, cammimi è pesci, spezie, in quantu a ropa, l'elementi di l'articulu è ancu e cose di preparazione. Ci hè parechje cafe in u mercatu, induve pudete avè un manciatu in anticipazione di u pruduttu desideratu.

Ùn sò tutti i merchenzie nantu à u mercatu flottante sò vindutu per migliori, alcuni sò scambiati in forma di scambiu: à quale com'è convenientmente. A fine di u ghjornu di i cummercializazioni, certi vindigati chì nàutru troppu in le so petite rame di rigo, per una petite tarifa, piglià un barca grande cù una motrizza è i purtemu tutte e so domu.

Cumu fà à u mercatu flottante?

Hè a più piacevule per acquistà à u mercatu flottante culuritu nantu à u taxi à u tarritoriu o l'acqua (barca cuncurrata).