U Museu di Kakashki


Un mondu di pocu cumuni pò esse vistu in Corea , ma u museu di foglia (toilets) vicinu à Seoul amazes ogni imaginazione europea. Ci hè chì ghjè per questi l'abitanti di stu statu ùn ci hè nunda di vaghjone di discussione cusì un momentu intimu di a so vita. I visitori pudemu vedere parechji esicuzzioni cù pudde.


Un mondu di pocu cumuni pò esse vistu in Corea , ma u museu di foglia (toilets) vicinu à Seoul amazes ogni imaginazione europea. Ci hè chì ghjè per questi l'abitanti di stu statu ùn ci hè nunda di vaghjone di discussione cusì un momentu intimu di a so vita. I visitori pudemu vedere parechji esicuzzioni cù pudde.

Questu ùn hè micca surprisante, perchè u tema di culleghju hè assai bè. À ogni passatu in i grande cità è i pitture chjuchi sò e toilette, è cumpletu micca. Sò in perfecte sanità, malgradu a mancanza di pagamentu per a visita. Cori di u Cori in u viaghju in Europa o in l'America sò assai indignani à u fattu di carricà per un prucessu naturali.

Ciò chì voli à visitatori à u museu di l'excrementu in Corea?

Alcune di l'esibiti sò situati in l'aria aperta, mentri l'altra parte hè in u museu edifiziu, custruitu in a forma di un catamaranu. L'idea di a so creazione, nascita di l'anzianu alcistanu di Seoul, hè statu ricevutu cun vogliu di l'abitanti lucali. Per i citatini di Corea, ùn ci hè nunda natuurale di cumu site cù una sedia è quantu annunziata, è u lavu parche in Corea del Sur hè una prova diretta di questu.

L'Adulti è i zitelli di parechji età cun interesse cunzidenu è discutenu ciò chì vanu, senza una sombra di un sorrisu o vergogimentu à a so fàccia. Avà, veramente, chì hè naturali, ùn hè micca fattu. In u museu pò truvà gruppi di scursa sana da i kindergarten è i scoli. Cusì cliccate quì, vi vede:

  1. Una fila di culleghju amarienti in bocca. In elli, cun un grande interesse, i zitelli sò intruti, perchè in u fondu ghjè in una manera distinta in u culore è a coherenza di l'excremento. U più correctu hè a chjuda d'oru. Successu solu in quellu chì si cede corre manera è porta un stiltu di vita sana.
  2. Pantalla interactiva. In questu pudete osservà u prucessu di a digestioni, da l'ingegnu di l'alimentu in bocca prima di abbandunà l'apertura anal.
  3. Seczione nantu à rubbure. Quale tipu d 'excrementu senza affacciari l'ass? Una risposizione tutta di questu quì. Ci hè tutti i tipi di strumenti, chì in i tempi diffirenti sò stati utilizati per questu scopu.
  4. A parti storica di u museu di kakashek. Ci sò bagnu è sanitari, da l'urdinendu più anticu à questu ghjornu. Eccu ci sò e vasci arcuzzi, contene di legnu, lavamili di pietra è assai parechji. Etc. Incù un «toiletu intelligente» di parlante in japonese, chì si tutta è tasse l'ass - hè a più esposizione moderna.
  5. Spaziu ghjucatori per i zitelli. Chì pudete ghjucà à u museu kakashki in Corea? Di sicuru, in u banchiu! In u muru sguardi arraggi in a forma di sumeri, chì sò stati foglie di carta. U caprettu pò esce u scrive u so propiu turd. Circundenti ci hè un vinu ordinariu, è se un zitellu rivolve interessante di purgà, pò esse sguassate stu prucessu in u video è da mandà à i genitori.
  6. Secció di alimenta sana. Quì hè bellu indicatu chjaramente chì hè necessariu di utilizà, per piglià a bustazione di "golden".
  7. Composizione sculture. Viaghjate da u museu, pudete cammaranu un parcellu peculiaru è sguardu à l'statue chì u nostru omu provoca astunimentu, disgust è vergogerie. Ma i Coreani ùn cunnosci micca sti sentenzi, è discutenu idee nantu à ogni mostra. Quì ponu esse indicati in quale postu a difecazione hè più faciule, chì tipu di caghine hè in i zitelli è cumu si parechje cum'è i colti in i bagnati paesi.

Dopu à visualizà i stati, puderanu participà à a ricerca interattivazione per determinar u patrone di a merda, chì sò diversi animali.

Induve hè u museu?

Visita un museu pocu cumuni, pudete andà fora di Seoul . Hè megliu per fà quì nantu à u trenu, chì durante una ora si svilò à u locu riccu. Ci hè un trene electricu ogni 12 minuti.