Mètode di sviluppu di u parolle per i zitelli in prelogichi

Avà parechji maestri è i genitori si affruntenu cù u fattu chì u zitellu ùn principia parlà late o u so vocabulariu hè assai picculu. Per parlà silent, hà sviluppatu una tècnica per u sviluppu di u discorsu di i zitelli in prelogu, chì vi permette di ottene risultati favurèvule in pocu tempu.

Mètodi di diagnosticarè u sviluppu di parlà di i zitelli in prighjurnu

L'analisi di a vocabula è l'abilità di fà cumercià e fraquità pò esse verificate cù l'eserciti semprici:

  1. Sìtemi i paroli cuminciati cù a lettera "D".
  2. Fate una frase chì cumpria 3 parole. Per esempiu: fiori, bouquet, estate.
  3. Cumu nome per una persona chì guariscenze, enseigne, colori, etc.?

Queste esercii sò studienti per i zitelli di cinque anni di età. Bonu hè u risultatu, in quale a primu travagliu hè realizatu in un minutu è u ghjovanu hè riflette 3-4 parole. U secondu sirviziu hè cunzidiratu struitu si, dopu à 10 seconde, u foglie dice a frasa hè bella, è u terzu, se u fogliu immediatamente nome a professione.

U metudu di sviluppu di parlà coherente di i zitelli di età in furmagliu

Parrannu hè un modu di cumunicazione trà e persone. Hè per quessa, hè assai impurtante, da a so zitiddina, per insignà u zitellu correzzione per creà sentenzi, di principià è finisce a narrazione skillfully, cun pacienza à sente à l'interlocutore. In pedagogia, un discursu coherente hè divisu in dui sottuposti: monologicu è dialogicu.

Da a seconda foglia si fa cunfurza prima, chè u primu, dopu à tuttu u dialogu cù a mamma in a forma di dialogu, fate nanzu senza verbalu, principia cose prima. A metodulugia basica per u sviluppu di u discorsu dialogicu di i zitelli in prelogu è sempre crescita in a cunversazione. I mette principale sò dinò:

U furmazione di u parramentu monologicu hè basatu nantu à tali metu:

  1. Retelling. Hè utilita per arricchisce u vocabulariu di u zitellu è per insignà a custruzzione propria di parlà. A paraphrase trafiere perfetta u memoria, perchè hè assai impurtante per u zitellu per trasmette a parte semantica di u testu, è ancu permette a pepite d'intruduce novi paroli in u so vocabulariu.
  2. Descrizzione. L'abilità di fà una storia d'una storia da quellu chì si vede in a stampa hè spessu usata in a tècnica di sviluppà parolle di i pre-umani in u stadiu attuale, ma hè cun ellu chì si mette numerosi difficultà. A causa di u fattu chì l'imaginazione ùn hè micca sviluppata assai, è l'abilità di fà scatuli boniati è cumerciamenti chì ùn hà micca statu fatti, da aduprà a descrizzione vera esse prima.
  3. Narrazione. Una storia di sè stessu, a vostra mamma, o u vostru passatempu preferitu hè u tema principale per a storia cuntenuta in u kindergarten. Comu regula, stu mètudu ùn ùn pruvucarà una diffizzioni especial in i zitelli, ma hà una quantità di mancamentu: sentenzi ugualmente calculati, transizzioni sbocca da un cuntenutu semàntanu à l'altru, etc.

Allora, a tecnica di sviluppà un parolle coherente di i pre-maistri hè un cumplicatu di l'eserciti destinati à sviluppà a conversazione. Cù u diagnosi curretta è lezioni regulare, u zitellu sperà, in un mesi, per piacevule cun un vocabulariu annunziatu è a capacità di frazzallu formule frasi.