Parco Nazionale di Santa Rosa


In Costa Rica, ci sò assai riserve diverse è riserve naturali , ma unu di i primi ufficiali ufficialamenti hè u Parque Nacional Santa Rosa. Fu fundata in u 1971 è hà occupatu una zona di 10 mila ettari. U so scopu principale era di prutege sta spaziu, è di rinvià i biotophi di u boscu seccu tropu. A riserva hè situata in u nordu di u paese, 35 km da a cità di Liberia , in a pruvincia di Guanacaste.

U territoriu di u parcu hè divisu in 2 parte: u Murcielago sittintuante (quasi micca visitatu da i turisti) è u Santa Rosa soprente (cù e grandi platti). Inoltre ci sò 10 zoni naturali: savana, spiaggia, foglie caduta, prugne, mangliate è altri.

Flora e fauna di u Parcu Naziunali di Santa Rosa

A maiò parte di a riserva di Santa Rosa hè rapprisintata da una fossa tropicale secca. U so territoriu hè sempre in decadenza per a l'attività umana. L'arbureti enormi cù corometti enormi è anziani sò cumuni quì. Per esempiu, l'arburu naziunale di l'arvulu di Guanacaste abbia i branche in quasi a terra, chì furnisce micca un ombra per micca solu per elli, ma ancu per i so abitanti. Vale nutaramente hè un altru rappresentante di a flora - "Nude Indian", u nomu ufficiali di Indio desnudo. Stu nomu hè stata datu à l'arbre per u culore di bronzu di l'corteza, chì hè facilmente sipatu da u fustu, è sottu à u legnu verde.

In u 257 spezii di pezzi, 115 spezie d'animali, 100 spezie d'amfibi è reptili, più di 10 mil insects in u Parco Nazionale di Santa Rosa, di quali 3140 spezie di catali è farfaru.

Da i mamìfichi quì puderete truvà un coyote, un battistru, un civaru biancu, un jaguar, un capuchin capped, un panchili, un monkey aullante, puma, skunk, ocelot, tapir e altri. Ddi i pani à a riserva, i bianchi bianchi, l'heron blu, u karakar è u canardamentu predanti chì alimenta cù i ghjuvelli, i zuccari, i ghjattivi è i piccule. In mangliate vi pudete vedà i pezzi di pisciculi è ancu i cocodori. A prossima di a baia di Playa Nancite hè unu di i più grande stati nidificatori nantu à u pianinu di i pezzi di i tarri di mare: u Bissa è l'Olive Ridley.

Duranti a siccità, a furesta diventa in vita senza vita, i animali spartini in cerca di a vegetazione è acqua, è l'arburi sò ghjittati fora di u folla. Duranti l'epica di ghjuchendu, a natura à u cuntrariu hè vivu, in pocu di ghjorni u boscu hè tutta di vegetazione vittoria è chinu di i vechji di l'animali è u cantu di l'uccelli.

Unu di l'attrazioni principali di u Parcu Naziunale di Santa Rosa hè a so gustosa platele. U più famosu hè a spiaggia di Naranjo, chì cunquista turistici di sita di grisizza sita. À quartu 500 metri hè un ughjettu naturale unicu - Witch's Rock, chì traduce com "roccia di a brucia". Hè stata furmata più di un milionu anni fà, per via di una erupzioa vulcanica. Circundendu i rochie, i fanelli surpassanu l'abilità unica di l'acqua per mette in un tubu. Per via di a presenza di acantelli sottuigani per aghjunghje una onda in sti locali sò ricumandate solu per atleti cunnisciuti. A stonda di sta spiaghjolu hè un grotto arsenale induve culura di crabbi, iguanas, grlii è turtles sò vivu.

I visitori à u Parcu Naziunali di Santa Rosa si sò furnuti cù servizii: banqui, cabine, rotti di vittures, campi di tentatorii è siti di acampatu, in più di i posti spiciali per i zitelli. U prezzu per visità a riserva hè di 15 dollari americani.

Cumu ghjunghje?

In generale, durante a staghjoni in piaghja, hè casi impossible di cullà in u territoriu di u Parco di Santa Rosa, hè megliu di passà in un perdudu postu è in un caru cù una distanza alta da alta. A durata tutali di a strada in a riserva hè 12 km, è hè spuntatu da e fossa è di a trinchera.

Pudete vede quì per l'autostrada numana 1. Visita u Parcu Naziunale di Santa Rosa hè quellu chì piacevule surferate, interessate a storia militare o vuleva esse solu cù a natura.