Cumu reanimu una orquidea?

Di sicuru assai piacerebbe sanu una stampa: compru ind'è un giardinu d'oru di l'orquidea biulogica viulenta, a pianta vede sana, ma doppu a fiuritura cumincià à secca cù ogni ghjornu passatu. Ovveramente, a fioritura hè muria lentamente, ma hè pietà di disputà a bellezza, cumu? Scupremu cusì cumu pudete reanimà una orchidea in casa.

Turnate u fiore in vita

Da u tìtulu di sta seccione, pudete capisce chì hè quantu cumu per restaurà una fede degne à a vita, in quale a vita hè sempri viva. L'orchidi sò i boni tenacious plants, a risuscitazione hè pussibule, ancu una fiore senza rêve. Ùn importa micca quantità dolce chì a salute di a pianta ùn pare micca, ùn ci hè sempre una chance per a so salvezza. Sì tuttu hè fattu bè corremente, uni pochi mesi dopu l'orchidà hà da ripiglianza è sarà pudè rianimà!

Sì a vostra orchidea hè stata senza folla, i zucche di fiorite sò siccati, da quì hè l'ora di fà a risuscitazioni di a pianta, più prestu! Avete da principià cù l'esaminu di e radichi. Sì si sò cuparti di a placa o anu detta signalli di decadenza, anu dettagli dettagliati. Attente: se ci hè almenu una zona affettata, allura a pianta ùn survive. Inoltre, i disinfettazioni hè necessariu, per questu scopu una soluzione di u permanganatu di potasio hè adattatu. Dipighjà u restu di u sistema di e razzi in quì per qualchì minutu. Dopu à questu, a pianta pò esse trasplante in un novu sustrato, ma cù a cunnizzioni chì a maiuranza di e radiche surveghjanu. Ma chì si ùn ci hè nunda maiò da elli?

A secunna vita per una orquidida senza basa

Cusì, cumu fà di ritruvà l'orchidea, chì hè stata completamente stata senza radici? Questu avarà da esse un pacchju à u paniu, duverebbe bisognu à vultà un sustegnu liggeru liggeru. Allora putemu a pianta i radichi, u pacatu assai attaccatu. Tutti i dui o trè ghjorni verificà a cunnizzioni di e radici. Se a malatia ùn senti più di sente ghjorni, a nostra missione hè stata cun successu. Avemu bisognu à stà à i ghjovani roote crescenu à cinque centimetri, è l'orchidea si pò trasmette à a so nova casa cun un sustegnu ligeramenti adupratu.

A risuscitazione di orquídei in acqua hè ancu possibbili. Per fà questu quì, dopu aduprà e razzi mortos, deve esse posta in un dispusitore di acqua. Cumu tuttu questu, cumu a pratica mostra, u primu mètudu hè più intensiu di travagliu, ma ancu più efficau, perchè elaburà una probabilità più grande di successu.

Avete a cura di i vostri favuri exotichi, cuncependu i cose , è vi ringraziarà a fiorta florenti!