Cumu si zamiokulkas multiplica?

A zamiokulkas , u zucchero , chì in u pòpulu hà u nome "arbre di dranch", hè diventatu pocu riprisentatu. Hè assai senzapretentiu in a cura, ùn deve micca abbastanza abundante, ma u costu hè abbastanza altu. Per quessa, assai pruduttori di bugie volenu maestru di a multiplicazione di zamiokulkasa in casa.

Mètode di ripruducazione di zmioculcas

  1. Riproduzione dividendu u tuberu . Stu metudu pò esse realizatu quandu a pianta hè cultivata. U rizoma hè spartutu in dui parti, ugnunu di quale averebbe tene u so puntu propiu di creazione. Dopu à sferisce u tuberu, i pezzi marziusi sò siccati seculi durmenu è spacciati cù u carbonu. Allora puderebbe aterate in terra. Ma u disadvantage di sta variante di ripruducazione hè chì ferma un pezzu di tempu d'aspittà, finu à chì a pianta criscinu è si sviluppa.
  2. Ripuszione zmiokulkasa staggione in l'acqua . Crippa una nova fiorita pò esse aduprà una scorci di stampa di una pianta adulta. U ziziu hè un appenditu à quale ci sò almenu una riney. Hè situatu in acqua cun lignu dissoluttu o carbugna attivatu è si mantene in un locu fieru è luminoso. Quandu i radichi appare, tagliate u zizianu. Stu metudu interessante hè chì quandu pruduce l'esurtazione in l'acqua, prublemi sò immubiliate per u radicali successu di a pianta.
  3. Riproduzione di zamiokulkas da una ramu . Zamiokulkas hà una struttura interessanti - chì hè stata presa per una ramu, in fattu hè una scheda chì si compone di chjudii chì si parvenenu foglie separati. Puderete prupagarià a pianta cum'è ramie foliada è di foglia. Sì una foglia è aduprata per u sembra, hè cunsigliata per piglià a so cima (15-20 cm). A sliced ​​hè stata secca è sbrizza cù boscera o carbugale attivatu. U folla individuali sò plantati à una tendenza per chì 1/3 sò in terra. Se applicate stu modu di ripruducazione, avete devenu esse preparatu chì ùn vi puderà esce per una nova pianta per almenu 5-6 mesi.

A pussibulità di l'infurmazioni, cum'è i zamiokrulesi multipliche, puderanu sceglie l'opzione più adattata per sè stessu.