Cumu trasplantà spathiphyllum?

Spathiphyllum graciouse hè amatu da i viticulturi per una bella, quasi constantu di fioritura è di creazione maravigliosa ancu in l'edificazioni d'uffizii. Inoltre, u fiore hè unpretentiu, solu li piace à spicchera freti è spruchje. Ma per l'assistenza cumpletu, hè impurtante per sapè cumu transplantanu spathiphyllum. Questu hè chì si parlarà.

Cumu trasplantà spathiphyllum - timing, land and pot

In generale, una pianta nova hà bisognu à cambià u pudete ogni 1-2 años. Un omu adulti bisognu di sta prucessu spessu sottumessu - ogni 3-4 anni. U trasplante hè necessariu à quandu a pianta hè digià chjucchjata in u vellu pruggiu, comu pruverta da i radici chì omenu a pezza entera è peep fora di i fossi di u bacinu.

Se parlemu di quandu u migliu trasplante spathiphyllum, a fine di u invierno - u principiu di a primavera - hè ottimali per questu, prima chì a pianta incipita un periodu di creazione attiva è di fioritura. U trasplante hè pussibule in u castagnu, ma dinò, dopu à u splendore.

Per spathiphyllum, un sustrato hè adattatu per i pianti fiurali, per arocchi, o un primariu universale cunfundati da a sabbia. In quantu à quale pot in quale per transplantanu spathiphyllum, u novu cuntinuu duverà esse 1-2 cm più grande chì l'anu di un diametru.

Cumu transplantà spathiphyllum correctament?

Prima, una strata di drenagiu hè posta nantu à u fondu di u pome, da un petit capucu di terra. U sputhiphyllum hè robatu di curazione da u vellettu vechju, liberando e radichi da u Cumunu terramale. Scolpite e foglie secchi, capelli, razzi danubbati. Se a pianta hè cultivata, pò esse divisa in parechji posti è posti. Pò a spathiphyllum in u centru di u pome, distribuzione i so radichi è l'impiarlu cù a terra, ramming it. Dopu à u pianta, a fioritura avia esse acquisti e spizzata assai.

Se interessate nantu à a traspurtari spathiphyllum dopu a compra, a prucedura hè fatta in modu simili. In ogni casu, hè bisognu di applià a trans-embarque, chì hè, trasplante di pianta cun una bagnu terra.