Areca - cura

Areca hè una fugliale dicurativa di a famiglia di palme, chì si sviluppa salvatoghji in u clima subtropicu di i Comori è di Madagascar. A pianta hè un arbolu cù un troncu longu è finitu è ​​foglie pinnate di un culore verde scuru. Ciò chì i floristi anu amate per areka, hè per un criimentu rapidu rapidu - in dui o trè anni hà righjuntu una altura di più di un metru. È questu hè sugettu per cura di l'areca.

Home care à domicile: landing

Quandu u so postu, pudete aduprà u sviluppu solu per limonu. Sì ùn ci hè nimu, invece qualsiasi autra terra cù pruprietà di drenaje elevatu fazzu, altrimenti a radica puderebbenu in l'areca. Maturu a terra di sodu, sali di grana grossa, turbia, gui di pedri, granu o humus in proporzioni ugguali. L'uttellu di culleghju deve esse prufonda, cum'è chì a pianta deve sviluppeghja un bon sistema di radicali, è ùn deve daveru.

Riotti è clima

A luminosità ottima per areka hè cunsiderata cum'è luminu diffusa è sguiata parziale. L'annu direttu pò pruduce quessi nantu à i foglie. À a temperatura di l'aria, a pianta ùn hè micca esigenti: trasfirieghja u calda è i pezzi curretti à 5 ° C. Ma i cundizzioni più adattati in l'invernu sò +17 + 18⁰є, è in l'estiu +25 + 28 mogħdi.

Ma à a cura di una palma di pale, hè impurtante di acqua per l'acqua giustu. L'umidità hè necessaria per a pianta quandu u coddu di a terra si stalla. Sì l'acqua u pome più frequente, e razzi di una palma di pale simule simule è si muriri. Pruvate per dà gode cù cura ciò chì l'umidità ùn caduta nantu à a corona di u fiore. In modu, una di l'spezie di l'arechus - Chrysalidocarpus - hè bisognu d'acquessi, 2-3 volte à u ghjornu in l'estiu è una volta à settimana in l'invernu. Aduprà quantu l'acqua pratica possittiva à a temperatura di l'ambienti. Cuscense per u fiore di i biscotti suggerenu è u stabilimentu di alta umidità in a stanza. Inutili, l'ornamentu di l'areca suffreru - i beccu di e foglie saranu asciuti. L'umidità pò esse ottinata cù spraying l'acqua vicinu à a pianta, evitenente nantu à a corona. In modu, l'acqua per spraying hè megliu da difenda.

In a staghjunali - da a primavera à u vaghjimu - a pianta deve esse alimentata regularmente varias volte à settimana. Per regu, u fertilizante lìquidu per l'arbureti di palme hè perfettamente adattatu.

U trasplante hè fatta cada 2-3 volte annu, micca più spessu, chì u sistema di e raghjoni di u fiore ùn pò micca tollerà tali mudificazione. Se u tarrenu in a pignata hè impaurita, è i radichi stanu, sfilate u frescu.