Crisantemi perenne - cultivà è cura

In u vaghjimu, quandu a natura trasfurmassone in u tempu di sdegnu, l'ànima vulete invece di i culori brillanti è di fioritura. Scuprì tutte di sicuru - vi tocca à pona in u giardinu o à i chrysanthemum perenniale di a chjassi. Vi parlamemu da fà cumu fà plantà i cura di i crisannii perenni.

Plantamentu è cura di i crisanti crisi perenni

Comu regula, crisantemi crisanti ind'i aperti in a secunna mità di lugliu è aggradisce l'ochju cù firdini fiurati finu à i ghjàlli stabili sò stabiliti. I chrysanthemum perenniale sò cusì invernu chì ùn anu da passà l'invierno in a pianta aperta, è solu in i cundizioni di i maghi di severi severi necessanu un arrangiu di altri prublemi. Sempri a cundizzioni di un postu correttamentu chjamatu per u santevule, i chrysanthemum perenne necessite un care minimu da i so patroni: rimi periculi cun più di mulching a terra in u bughju è introducing dressings addizzjonali.

Plantendu crisantianti perenni

Per rinfurzà a cura di i chrysanthemum perennanti à u minimu, u pruduzione si deve esse fatta secundamentu cù e regule seguenti:

  1. Siccome chrysanthemum perenni ùn si ponnu mancu un suggerimentu di ombrezu o stagnazioni di l'acqua, hè megliu per piglià un locu sottu u so atteru in un stufa assolellatu è ligeramente elevatu.
  2. U tarrenu in u situ hè struitu, hè bonu per l'acqua è l'aria, ma hè assai fertili. Perli e enriching the dense terra infertile pò esse fattu cù turba è sera di grana grossa. Hè impurtante ùn mancassi, perchè l'eccessore di turba pò diri à u fattu chì u crisantemu accuminzanu a "fattene" - per aduprà a massa verda innecessa à u detrimentu di a fioritura.
  3. U tempu ottimali per plantà crisantemi perenne hè a primavera. In questu casu, a pianta prupone tempu in riserva per stabilisce in un novu postu è si ncontranu i friddi armati sanu. In casi eccezziunale, hè pussibule cultivà e crisantemi in u vaghjimu, ma à u listessu tempu avemu un gran riscu chì u primu invernu serà l'ultimu invernu per elli. Ma l'arbureti ciuroni ùn deve micca pona nantu à a terra aperta, chì hè un dirittu direttu à a morte di a pianta.
  4. Plantamentu di u crisanti è megliu in un ghjornu nuvellu o chiudu, in i casu estremi - in a matina tempia o vicinu à a sera, quandu ùn anu micca esse espunutu diretta à u sole.
  5. Per ogni cresta, hè necessariu excavate un fossu di almenu 35 cm in u profunnu è u so cumpurtamentu cù una mistura di terra, torba è fertilizzanti organici. Dopu à quessa, a tarra in u pirtusore devenu esse liggeru propiu sicuru è seguità hà stabilitu u crisantemu in questu. Ci si deve esse in mente chì e razzi di u crisantemu sò sviluppati in a superficia strata di u tarrenu, ùn ci hè bisognu di averebbe purgà.

Cuverta per crisantemi perenne

Ddu frasa di i crisanti pinni era abbundante è longu, a cura di elle si deve esse realizatu sottu i regule seguenti:

  1. L'acqua di crisanti è necessariu in spessu è abbundanza, evuluzendu l'stagnazioni di l'acqua è e razzi pudè. Eppuru una mancanza di umidità è ùn devenu micca à a morte di l'arburu, ma affettanu affettatu negativu a so aspettazione: i vignoli sò oghji, è i capretti fiurimi sò pocu prufunnu.
  2. In u primu mesi dopu chì crisantiplante di pianta ci hè bisognu à un pruduttu particulari cura: curazioni freti è affettu di a tarra. Siccomu l'apparizione di novi rimudimi, l'anch'ellu ci vole à esse firmatu per ùn micca affucà u sistema di e razzi di u crisantemu. Da questu mumentu dopu à rivolmaru, l'u spaziu di u boscu deve esse chinu. Hè megliu per queste scopi à l'aghjustate di pinu, u bè u paese d'avena, chì ùn solu ùn aiutanu à cunservà a umida in u locu, ma servenu ancu com'è una intruscia per l'occurrence di fungi.
  3. Siccome chrysanthemum murenu crescite i crescite, ùn si pò fà senza alimentazione supplementu. Dopu à u pianta, hè necessariu di furnisce cù un fertilizante cumplessu, è dopu à 10-15 ghjorni aghjunghjite a materia urica in a terra - una infuzione di zucca o di legume .