Tomate "Meli rosati"

Ti piace una zuccherina è gustosa insalata di tomate? Allora definitivu ti piace u gustu di u foglie "Melia rossa". A so carne hè assai succosa, senza l'acidu caratteristicu di questu berry. Ancu u fattu chì sta varietà ùn hè micca distinguitu da a so alta resistenza à i malatie è i pruduzzioni spicializati, hà digià ancu di pressu in i innèrmini ancu di variità cum'è "U coru di l'oxinu". Scupremu chì questi sò i pumati sò cusì popularu cù i ghjardinari.

Caratteristiche generale

Accumenza cù u fattu chì u tomate ùn hè micca un hibridu, chì significa chì hè pussibule di guadagnà e manciari per u sembra annu dopu. I caratteristiche di i pumati "Meli rosa" permettenu cultivà micca solu in u giardinu, ma ancu in l'internaziunale, chì a so altezza hè solu circa 60-80 centimitri. In questu casu, a varietà di tomate "Mel rosaria" hè frutti assai grande (pisu circa 1,5 chilò). U termu di a migliurà di e bariassi di sta varietà varieghja 110-115 ghjorni da u mumentu di cultivà. A resistenza di sta varietà à i malatii ùn hè micca alta, ma in generale hè abbastanti acceptable per una variità micca hibrida. U pumadoru "Meli rosati" - hè un decanu qualcunu di tomate d'insalata, chì devi esse chjappu per iscrive uni pochi chjassi in u giardinu, almenu!

Peculiarità di u crescente

A descrizzione di u cultivatu di a varietà di tomate "Meli rosati" cumincià cù cose cumu cose cum'è crescita di cultivà. I precetti di u tomate in u giardinu sò ogni nightshade, l'agliu, a cipolla, i prugnoli, a zucca. Questa varietà ùn pò ùn tollerà vicinu vicinu, cusì l'arbuli sò ricumandati per plantà in a densità di terra aperta di micca più di trè pratiche per metru quadru. À u primu, si piantava muddi in a terra aperta, u principiu di attivà "tirà fora" stepchildren. I sperti ritendu rimbursà à sguassà quelli quandu pronti. Questa varietà hè cunsigliata per crecià in dui punti, in questu casu hè pussibule di reciclarle a best harvest. Un rollu impurtante à ottene una bona vittura hè ghjucatu da a temperatura di l'aire. Ancu à a notte a temperatura hè di menu di 15 gradi, questu hè afflittu u crescente di a pianta è u sviluppu di u fruttu stessu. No menu minimu periculosu è alta, si suprana a marca di 35 gradi, avà ancu influenzatu negativu in u culti di u futuru. Questa varietà ùn accetta micca a humidade excessiva, si deve esse riduce solu quandu a capa superiore di u tarrenu hè secca secca. À quì assai regnu hè necessariu di evità di esse umidità nantu à a pianta è i frutti, questu si troppu cun such troubles as the notorious phytophthora . U ritornu di u foglie "Melia rosata" in sè stessu hè bellu boni, ma pò esse sviluppatu significativamente, puntuale è in u dirittu quantu, introduva i fertilizatori in u spaziu. U primu vestitu primu duverà esse dinò à u principiu di u crescente vegetativu di a pianta, è a fertilizazione sussegera hè fatta à intervalli di circa un mesi. Fertilizanti solubbili acqua cumplessi cun cuntenutu equilibratu di fòsforu è potasio sò i migliori per questi scopi. S'ellu hè u fate tuttu bè è fate una furtuna (in u travagliu di u giardinu senza ellu in nessun manera), pudete piglià una verità di vendita di ogni casu sante.

L'unicu ciò chì u qualità "Meli rosati" ùn hè micca adattatu, per quessa hè per a cunservazione. A culpa sana hè a so scorcia assai fina, ma hè una excelente cura per un zuccherzo dilettante dilettante. Comu cumu hè chjamatu prima, questa varietà hè cunsiderata cum'è insalata, perchè ùn hè micca adatta pè pickles. U gustu di i frutti di sta varietà certamenti ghjunti appellu à l'amatori di altre tomate rosa. Ma puderia esse unu disappruverente per l'absenza di u gustu è l'aromu "tomate" pronunzianu è, forsi, una dolcezza insosita. In ogni casu, sta varietà hè degna degna di decorate i letti di u to giardinu cù i so frutti boni boniati.