Cumu dress up dudes?

I dubbiti sò una subcultura di u giovani chì esistevanu in l'anni 40 - anni di l'anni 60 in a Unió Soviètica. I giovani copiètinu u modu di a vita occidintali, formanu u so vede è l'interessi. U più populari era America. Preferenza particulare per l'estilu hè statu attribuitu à a musica occidintali è di ballu, è dinò in u ropa. Cusì, i gruppi individui di giuvintù di questa tempusta sfidau l'apparenza di i persone, l'ordine esistenti è a grisizza di questi vita cumuna.

Cumu vistutu di stile?

Per risponde à sta questa avete bisognu di studià cumu l'uggetti stiliani. Prima è primu, u vestitori di a donna era notable per u so cut simple di robba. À u listessu tempu, tutte l'imbiancatura eranu brillanti è culuriti.

E raggiuni copiati mudelli di vestiti, faldidi, blusas di ddi muniti stranieri chì puderanu esse ghjustu. A maiò parte di i vostri arnesi sò stati cundiati in casa cù i so mani. I mudelli femini certe volte suscitonu a figura. Fughjure rinchjubani, sottu duminati a cintura, è e faldes cù un cut à pocu più di u ghjinochju era populari. À quellu tempu era assai valente.

Blusòndi colutori di sita è gasa eranu l'oppostu precisu di i modesti mudelli di cuttimi o di cotto di a moda sovietica.

No menu interessanti, à l'omu d'altru. I so vistimenti sò ancu distingu da u so brillo è un qualchì prugettu à l'adopru adoptenu in a società suviètica. Puderia esse capelli brillanti, i stessi pantaloni brillanti è camini di sesti. Un attributu indispensabile era una corbata cù u crepe de Chine cun un ornamentu culurante brillanti. I capelli di l'omu stiliani sò sempre diffirenti in un lustru especial è un stile ideale.

Per capiscerà cumu si ponu dress up a festa stilu, hè abbastanza per esse guidata da l'excentricità in a selezzione di vestiti. Imagine chì ùn pensate micca com'è tutti l'altri, è vulete saliendu da a massa grisa di i persone chì sò ugualmente vestuti. E in a selezzione di vestiti aiutà à u famosu filmu "Dandies", chì descrizzione culurente a vita di i ghjovani novi in ​​quantu à questa subcultura.