Babe baptismu

In parechje famìglie, a festa ùn hè micca solu l'anniversàriti di u zitellu, ma ancu a data di u so nomu. Infatti, per i cristiani este rituali hè di grande impurtanza, perchè a so prutezione di u zitellu è hè u principiu di una nova e vita spirituale di una persona. Cum'è qualsiasi rituali, u battisu ortudossu di un zitellu in a chjesa hè sottumessu à certi reguli, l'esecutzione di a maiò parte di quale hè cascata nantu à i spalle di u sacrificadore, ma parechji punti per a vera conduzione di u ritu avevanu cunnisciutu da i padeli è i biologici.

I règuli di u battèsimu di u zitellu in a chjesa pè i genitori

A tradizione di battagliu novi nascita appare à u 6 ° seculu (previamente u sacramentu hè stallatu à una età cuscienta), è da tandu u ritu hè stata pruvatu prima. Di solitu, questu hè fatta nantu à u 40 ° ghjornu dopu à u nascitu, postu chì a mamma di u zitellu ùn hè micca permessu di participà à u sacramentu prima, anche in casu specialu u battèsitu ortodoxu di un zitaghju sottu l'età di 40 ghjorni è in a presenza di a mamma hè permessa. I parechji sò parechje rispunsabilità impurtanti in preparazione per u sacramentu. Prima, anu da scelta u nome di u zitellu, chì ellu serà chjamatu à u battèsimu. Hè bisognu à u nome di un Santo Ortodoxu, sceltu chjaru, più venerati da i genitori o cunmutatu nantu à l'anniversariu (battiziu) di u zitellu.

Siconda, hè necessariu di sceglienu godparenti. Sicondu i reguli di u padrunu, elisinu un sessu cù un novu, ma per a cumplessità di e funziunalità, a tradizione di scegliendu u padru è a padrina per u zitellu hè stata stabilita. Ùn pò micca esse parenti o persone chì pretendenu à maritari. Sò devi esse batteziatu è credevuli. I pagani è i minori ùn ponu divintà godparenti. In ogni casu, avete averà u sacerdotu per a benedizzione di l'omini elettu.

Tercero, i genitori stanu preparalli pè u ritu: per passà una entrevista cun un capistru è cumplessendu tutti i so prublemi. In generale, questa hè a cunniscenza di i preghji critichi impurtanti è a preparazione di sughjetti tematichi per u battèsimu.

Regoli di a chjesa per u battèsimu di u zitellu per i padrasti

I paisoli avianu ancu assistitu à l'intirvista cù u prete, è duveranu esse infurmati di l'accussioni necessarii. Hanu ancu bisognu di cunnosce i preghji basi, perchè si pò esse dumandatu un pocu mumentu per leghje da u passaghju di memoria. Normalmente a madrina in certi momenti guarda i ghjudiziati in i so brazzi, forsi ella hà bisognu di cambià a robba di u vistimentu à u pattimentu di battisimu. U padruttore ùn hè micca cunsideratu direttamente in u ritu.

Preparate l'articuli di battisimu l'avè i genitori di u zitellu, ma a maiò parte di questu aiutà i godparenti cun accordu, per suprattuttu. Ma a maiò grandi travagliu di l'omini avemu principiatu dopu à u rituali, anu da cura di u sviluppu spirituale , aiutallu in tuttu, in particulare, se i parenti ùn pudere micca fà.