Quandu si pò distendu di e cucari per sempre

Parechje ghjente sò orrifizati quandu vanu una cucaraglia in a so cucina. A data, ci sò assai modi diffirenti chì aiutanu à ridiri d'insetti. E persone chì anu dettu in a so effikauta, prefittà l'usu di e manere in modu di leghje cunsulte . Ritu Magic rende à u miglià a energia di a casa, chì ùn sia inutilità per pesti.

Cumu si libbrà di e cucari per sempre - custera corsa

Accuminciamu cu lu rituali universale, chì pò esse usatu no solu per ridivanu di e cuccari, ma ancu per u pastore da a casa di i sorganti. À u primu stadiu, hè necessariu di chjusu i bagnate è di asciugare tutte e superfici. Inoltre, ammuccienu tutti i containeri è altre fonte di l'acqua. Allora, dopu à u tramontu, apre a tutte e porte è dicenu ste parolle:

"Scacciate u criaturu di u picculu, scherzu da a mo casa, Fora a finestra, a porta, u pusellu di a caccia, Da a casa di u servitore di Diu (nome) aghju pigliatu. Periscenu in a taiga, mouru in mare, piglià un spaziu da u ventu. In u mo campu hè seccu, nantu à a tavulinu hè seccu, No drinking, no acqua per elli, piglià un spaziu da a sedienta. Dopu quellu di fattu. Amen! "

Ùn aghjarè micca e porte per altri ora.

Prughjetteghja cù l'alimentazione, cumu per liberà di e cucrari

Per fà u rituali, pigliate trè ova è trè patate. Cogliu in una pienza, pusonu u focu è cocchi per trè ore. Dopu avè chjutu è puliti l'alimentariu. I pani di ghjunghje à i ghjambi, è i proteini è i patate sò dispunite in una massa homogeneia. Pigliate 20 sacchetti d'acidu boricu à questu. Mettite tutte e formate bundichi, nantu à quale avete bisognu di parlà parolle:

"Parlate tuttu a criatura chì rattandu:

Cuccagna, furminite, bedbugs.

Eccu micca vive micca, quì ùn avete manghjatu,

Eccu micca bè.

U mo manciatu hè venu per voi.

Firmà di a porta stata!

Ùn vinaranu micca quì!

Cercuu a mo parolla cù una chjave è u lamparaghju in u mari in u mari.

E cucchi di manca per a chjave in u mare, è ci seranu perde.

Pone a bola in scalti diversi in a casa. Questa custruzzioni di e cuccari pò esse leghjite nantu à un pignolo frescu, chì deve esse tagliatu in tazzi. A cerimonia pò esse ripetuta in una basa regulare.

Un pezzu pupulari contra e cucccarelli in un appartamentu

Per fà stu ritu, avete da preparà un matchbox è pianta quattru cucrari. Hè bisognu di pacenzia per fà questu, ma puderete ridivà u prublema. A u tramontu, hè necessariu di andà in l'intersezzione, stendate in u centru è in ogni latu di u mondu ripetite questu parcella:

"Aghju avutu i strade in tutti i quatru santi. Avete, cumpagnie, lasciate, si ne vanu. Allora, in a parti largu, stà, ùn turnate micca!

Dopu questu, a cuccagna hè bisognu à esse liberatu è mandatu a casa. À a strada, rotolate 4 muniti di cinque copechi è dicenu: "Pendu" .

Prughjettu contra e cuccari nantu à l'acqua

Pudete cuntene questu questa ceretta in ogni ghjornu. Pigliate un caratteru ordinariu, piglia l'acqua in questu e mette in a lavanda. Abba leghje com'è cuspirazione:

"U mistu hè uninvited, paiaremu andà in ellu è piglià parenti, in a mo casa ùn esce micca, andendu à u fiumu per una scopula".

Perchè tuttu ciò chì viaghja per a notte è vai dorme. A matina, tutti l'insetti chì eranu vicinu à a piattera deve esse chjappiutu cù l'acqua. A questa funzione ponu esse diventata regula è utilizata à ridivà di altri insetti.

Ci hè un altru ritu cù l'acqua. Per ellu hè bisognu à cumplegnu tutte e capacità cumplettamente è di sussurà per avè nimu li sente, dicerete sette volte di una cuspirra:

"E cucrari, cucarachi rossi, cuccari, cuccari bianchi, quì aghjunghje invechjate affittu, è in u fornu - meli è marceni. Va, caminate, ùn ricurdate micca di u ritornu. Amen ".

Allora, cù l'acqua sbuchjata, bisognu à scuzzulate i rinculi di a casa sana. Dopu qualchì parechji ghjorni, lavate u liquidu rimanenti cù un licenza à l'entrata.