Daring Kara Delevin si prisintò nantu à a tappa di a rivista britannica ELLE

Unu di i mudelli più populari di u nostru tempu, Kara Delevin s'hè ricustituatu in a stella principale di a question di settembre di l'edizioni britannica ELLE. In i pagine di a rivista, i fanali di Kara ùn anu pussutu cercà micca solu un dispunibule interessante è originale cù u so favuritu, ma ancu leghjite l'entrevista nantu à u libru "U Spìritu", chì affetta à l'anni di giovani di Delevin.

Kara Delevin

3 imaghjini inesperu cù Kara

Mentre i fanatici di Delevin sò solu dispunibili trè piani nantu à quale u mudellu flaunts. Tutti i so tocchi nantu à u prublemu di a liberazione è una moda còmoda, chì questu ora crescita una domanda incredibile entre e donne di a moda. A tappa d'ELLE, Kara fici svegliatu in shorts curtido Bermuda è un capeddu d'una banda di stilunata cù a stessa decorazione prussiana chì era purtata nantu à u corpu nùmeru. Addition à sta stampa incredibile era a decorazione urigginaria, chì era una catena cù una suspensjoni, ricorda di un munzeddu di chjavi.

Kara nantu à a tappa ELLE

A seconda image di Delevin era più suffissu. In a photo Kara si prisint in un vistitu biancu è biancu, chì consistia di ghjunciti stretchi, una cammisa alongu è una ghjocada curretta. Per fà chì u denim hà più interessante, i diseggiani pusonu lampotti Cossack nùviru à Kara cun un patrone spettaculu.

Kara in a seconda image

Per travaglià nantu à a terza imagine Delevin hà vistutu novu, ma sti mantene a manu nantu à u mudellu. In quantu à a vistita, a camera in fronte di a camara mudele di 25 anni d'età hà fattu un caminu cù un vestitone corta, in cima di quale era una chjuccula voluminosa di jeans. Se tenete cura di u capelli è di u maquillaje, in tutti i caratteri di Kara in una sola imatge: fatte capelli curtume cunduzzati cù un catchy make-up in l'ochji è u culore naturali di lipstick à i labbra.

A terza imagina era u più audutu
Leghje ancu

Uni pochi parolle di Zerkal

Invece ancu chì Delevine hè struitu in una famiglia ricca, è a so zitella passava in una di e duminii più prusportivi di u mondu, Kara prova di prova à tutti chì pò esse fieru di i so atti. Quandu si cuminciò à pruvà à pruvà à u rolu di u mudellu, i prughjetta di a cooperazione cuminciaru da esse spartu da una volta, è da i più notori righjunali. Molti disinfettori chì anu da travaglià incù Delevin sò piacicendu cun ellu, perchè pò esse facilmente trasfurmatu in una varietà di l'imaghjini, è un ghjornu di u ghjornu cun l'ultime 12 ore. A più reculsa, Kara avè principiatu à pruvà à ella stessu in u cinema. Parechji cinematografica anu marcatu chì hà un talentu per azioni è chì hè per quessa si pò vedà in una quantità di pittura sensitiva: "Anna Karenina", "Squad of Suicides", "Paper City" è altri.

Kara Delevin in u "Squad of Suicides"

In più, Delevin hè amatu di a musica è di u cantu, ma a maiò parte di tuttu ciò chì hè fascinatu da scritta. In a so entrevista per ELLE, u mudellu annuncia u liberu veloci di un libru bioggianu chjamatu "Mirror". In questu, Kara avè l'affare di i so anni in giovani, chì ùn pò esse chjamatu simple. Invece ancu chì Delevin è e so erbi anu avutu l'occasione di assiste à i meglii scole in u Regnu Unitu, per andà in parechje seccione è senza disprezza per gastru u dirittu di i so parenti per l'entretenimentu, i fugliali di e persone anu avutu un caò cumpletu.

Kara Delevin cù i soru