Testu d'autore stimatu per i zitelli

I voglii è u pensamentu di i ghjovani omini in l'aduranza sò sottumessi cambiamenti serii. Questa cuncerna à parechji aspetti - oghji i ghjovani paganu assai attenti à a so aspettu, cercanu à expandà è cambiendu u so cume cirte, cumincianu à seguità a tendenzi di a moda è eseguisce l'opinione di quelli chì anu cunseutu di i so idoli.

In particulare, i studenti di u culleghju principianu di piglià una attitudine critica à a so persunità. Elli viote tuttu, ancu i difetti più insignificanti, è ponu scurfà e vantaghji è vantaghji chì parevanu mpurtanti è preziosi per elli. Dognu à l'età, l'adulescenti ùn ponu micca avà sempre valutà apprezzà a so persunità è raghjone e cunflittu boni.

Se un zitellu u principiu di supranificà, questu freta spessu conduce un cumpurte rude è unceremonious, chì spessu prende cunflitti cù l'altri. Un adulescente cù a bassa autoestima, à u cuntrariu, in a maiò parte di i corsi certi in ellu stessu, diventa un incertu è uninformativu, chì affettanu negativamente u livellu di u so sviluppu.

Hè per quessa hè impurtante per i genitori è i educatori per cuntrullà l'autoestimu di i ghjovani omini è di e donne chì sò in transizione, è, in casu di necessariu, prenenu misure psicologichi. Spessu, u livellu di l'autoestimu di a personalità di l'adulescente hè determinatu cù a test di RV. Ovcharova, chì avete imparale in u nostru articulu.

Pruvucazione per a definizione di l'autoestima in adulescenti sicondu u metudu di RV. Ovcharova

Per definisce u livellu di l'autoestimu, l'studiente hè dumandatu à risponde 16 dumplizzi. In ogni unu di i 3 varianti sò possibles: "sì", "nè" o "hard to say". L'ultimi si deve esse elettu solu in casi maiori. Per ogni rispunsabilità positiva u sughjettu hè stata premiata 2 punti, è per a risposta "hè difficiuli di dì" - 1 punto. In casu di a denegazione di qualsiasi di l'affirmazioni, u zitellu ùn hè micca ricevutu un solu puntu per ellu.

Questa nantu à a prova d'autoestima pè i adolescenti RV Ovcharova pare à sta:

  1. Mi piace creà prughjetti fantastichi.
  2. Pò imaghjina una cosa chì ùn succede micca in u mondu.
  3. Vogliu participà à l'affari chì hè novu per mè.
  4. Puru finder solu suluzione in situ situ faux.
  5. Bastamente, pruvà una parolla nantu à tuttu.
  6. Mi piace truvà e ragioni per i mio fallimenti.
  7. Pruvanu a valutà l'azzioni è i avvenimenti nantu à a basa di i mo cundannati.
  8. Puderaghju esse ghjusti per quessa chì mi piace una cosa o ùn piace micca.
  9. Ùn hè micca difficiule per esse sulamente u principale è secundariu in ogni tarea.
  10. Puderaghju esce cumprincente a verità.
  11. Pò esse diventate a difficult task in parechji simplicelli.
  12. Sò spessu idee interessanti.
  13. Hè più interessante per mi à travaglià in creatività cà à una manera diversa.
  14. Intantu sempre pruvate truvà un postu di travagliu in quì ponu palesa a creatività.
  15. Mi piace di organizà i mo amici per cose interessanti.
  16. Per mè, ghjè impurtante cumu mei cumpagni vanu à evaluà u mo travagliu.

U cuntenutu tutali di punti ricevuti aiutà à determinà u risultatu:

Cù i zitelli chì anu ricivutu un risurtatu "bellu" o "altu" com'è u risultatu di a prova, u psicologu di a scola te fatta di travaglià, perchè una autoestima inadecuada ùn hà micca influinzatu a maiò vita di l'adulescente.