Practicality

A praticità hè bona qualità. In regula, una persona hà una alta velocità di resolviri diversi prublemi, hè focu nantu à a realtà esterna. L'imaginazione travaglia in un certu modu cun daveru, ma ùn hè micca inherente in un sonu, ma u realisimu.

A praticalità hè sempre basatu nantu à l'espirienza, serve com'è un "terrenu" benèficu per creà una carriera. Ella necesita una forza forte è diligence. A praticalità hè facilitata da una mente curiosa, chjara, fl u flexible. E senza cunfidenza è creatività, hè inadecuate. Hè dinò un garantante di benestà di materiale ancu cù i picculi riaghji. Quelli chì sò sempre custodiati sò dificilate in "cultivà" questa qualità sorprendente in elli. Prima di tuttu, questu anu da esse amparati da a natura. Hè ciò chì pratice.

Frà i sinonimi francesi ponu identificà: terra, produttuvà, efficienza, utilità, comodità. I primi trè sò appiegativi à e persone, l'ultimi dui sò apprupriti à a qualificazione l'evaluazione qualitativa di e cose è l'ogetti.

E persone nantu à e persone

A prisenza di u praticevulezza carattirizza u so propiu cum'è una persona seria, sensible è di vista assai. I pratichi ùn anu cumprà micca e cose senza necessità, ùn perisce micca soldi. Sò assai pruduttivi è pruduttivi, ancu qualchissimi chjamanu bugnura è avidità. Cundette hè fiduciale, pensante, micca cori, sò carattarizati da a razziunalità in tuttu. A realità percive a manera di manera, valore sosi per a situazione è decisione deliberata. Riskiness e adventurismi hè summamente rara.

Una persona pratica hè una persona chì sapi cumu utilizà tutti l'uttimi pussibuli è i metudi in cumpetenza per ottene scopi. Ellu organizza i so azzioni in tale manera di fà cum'è per elli rapidamenti è efficaci. Sviluppà sta qualità in sè stessu, perchè ancu in piacè, questi persone anu truvatu prufittu.

Sì trattate u cuncettu di malice cum'è astuzione è interesse, in questu un pocu puntu hè tipicu di e persone pratiche. Pruvendu prudenza, persighjenu solu i so scopi persunali, utilizendu l'altri populi, una persona si rializzeghja in e cose qualità. In casu, in a maiò parte di i casi, malice significa burlate, burlesque, wit maligno. A tali persona aspetta annunzià l'altri, "offend" è simpèttici. In questu vein, stu cuncettu hè difficiule di cuncilià cun u cuncettu di praticità.