Cumu ricanuscimentu è mentri di l'espressioni faciale è i gestiti?

L'omu ùn hè micca capaci di cuntrolallu tutte e so emozioni, perchè s'elle avete à "leghje" a lingua corpu, pudete ricanuscià l'ingannimentu, stabilisce u desideriu di l'interlocutore, apprendu a so attitudine per voi, etc. Avà pruvatu à calculà cumu ricunnosce a minzogna per esprissioni faciale è gestiti .

10 sbagli di un menterianu o cumu per ricanuscivi una minzogna?

Tutti i pirsuni sò diverse è reaghjscunu diffirenti, ma ci sò parechji signari cumuni chì facenu possibili per calculà chì una persona hè stesa:

  1. Rovirì u nasu . Sfortunatamente, stu gestu hè sempre sempre invisibili, perchè tuttu passa assai rapidamente è naturali.
  2. Rubbing the eyelids . A più intensa chì a donna frutisce a pesta, più più nantu à u situ, ma a donna hè più difesa per calculà; a so "salva" maquillaje, a cura cù curazioni è quasi imperceptible.
  3. Scratching of the ear . In ogni modu, stu gestu pò significà micca solu una menti , ma dinò una reluzza per esse à l'interlocutore.
  4. Scratching of the neck . Normalmente u mentirru fa questu u dettu indici di a manu diritta.
  5. Biting fingers . Questa parla più di a insecurity è di a dispirazioni, ma assai spessu issu ghjeste hè adupratu da a persona chì l 'apparachja.
  6. Da vista . Pudete ancu ricunnosce i mentri per l'ochji, hè necessariu per observà cumu si move l'pupulu. Sì l'ùacchi sò attivamente "curriri" o a persona si vede, perchè, sicuru, hè stanu.
  7. Cubra a bocca cù e to mani . Questu hè unu di i signori cchiù vividi chì u narratore ùn hè micca sinceru cun voi.
  8. Scova e mani . U Capisce inconscientemente prova di scopre i mani in i so bagnu o sottu i so spaddi, anche in certi casi, una persone, per contrà, ghjente forti.
  9. Tensione di i musculi di a faccia . Quandu una persona parle falsa, una cella o parata vi si pò cuntene in a so fàccia, i rinculi di i so labbra sò cumpressi.
  10. Unnatural posture . In più chì una persona hè ghjera, u più unnaturale si face a postu in quale si situeghja o stands, perchè nantu à u subconsciousu, u vostru interlucutore ùn si senti incù disaster cù ciò chì hà dettà.