Mantra di l'esercitu di i desideri

Mantra di l'amore è u cumplimentu di i desideri hè una sillabba, una parolla o verse chì possedenu abilità magichi per influenzà a nostra cunsunzenza. Anu aiutanu à migliurà spiritualmentu. I Mantras anu puru l'abilità di attruverà micca solu e fonti di u sviluppu spirituali, ma ancu a ricchezza materiale. Prutistanti mantras di a vita pò esse guarida di malatie è dà a furtuna, a felicità è l'amore in una vita.

Tutti i mantras di u desideriu sò pronunziati in sanskritu - una di i lingui più antichi, forsi, questu quì cunse cunse cum'è preghje, mentri l'altri sò spiunzii misteriosi o ancu un ghjocu cunfettu di littri. Serà più correctu per chjamà u mantra una formula antica chì porta una grande energia.

A parola "mantra" veni da a fusioni di dui paroli: "manas" o "mente", chì significa "pensamentu" è a parola "trai" denota "protettori" o "salvà".

Un mantra fermu per u cumprimendu di u desirminamentu hè u mantra univariu, chì si pronunzianu a siguenti:

"OM - TRIYAMBAKAM - JAJAMAHE - SUGANDHIM - PUSHTI - VARDKHANAM - URVARUKAMIVA - BANDHANAN - MIRTIYOR - MUKSHIYA - MAMRITAT".

Ùn solu ùn cuntribuisce à l' esercitu di i desideristi cariali , ma ancu hà un effettu benefizièvule nantu à u corpu tutale in tuttu.

Ùn hè sola una volta per parlarà chì u mantra cumprendi u disghjettu è u corpu umanu principiatu a pattu di vibrazzioni particulari. À primu pudete micca notte micca, postu chì sò affucati da pinsamenti straneri, emozioni negativi, stress. Ma in u corsu di u tempu, mentre cuntinuà à praticà a pratica di leghja i mantras, vi senterà cumu viaghja a vibrazione positiva, è tutti i fatturi negativi sparanu, chì resultanu in u vostru corpu à una onda cù l'energia di l'Universe. Dopu questu avvene, diventate più armoniu, tranquillo, tranquillu, hè duranti stu pirìudu chì pudete facilmente aduprà tuttu ciò chì hà cuncipitu è ​​avete tuttu ciò chì hà sdattatu.

U regule principale in a pràtica di leghja i mantras per u desideriu hè chì ùn avete bisognu di pensà à u significatu di e parolle chì dite o à pruvà di traduce d'alcune, u principale hè di ripetiri.

Hè cresce chì, se riepete u mantra nantu à una basa di ogni ghjornu 108 volta in 11 o 21 ghjorni, aghjustate automaticamente a vibrazzioni di u vostru corpu à u canali di benessere universale. Surely here you have thought about "Cumu hè pussibile di leghje mantras è cuntate i so numeru à u stessu tempu?". Eccu micca bisognu di invintà nunda, perchè tuttu ciò chì site necessariu hè stata inventata davanti à voi. Per ùn perde u conte da i buttichi esotericani sò vendi rosari cù 108 cornuli, sceglienu per quale ùn hè micca sicuranu micca perchjate.

Cum'è un altru cunsigliu, ùn deve micca dettu chì ùn avete bisognu di utilizà un gran numaru di mantras a una volta, limitate à unu o duie. Dopu chì u vostru prublema prisente hè riminde, puderete trasfurmà à salluvà altri prublemi cù l'aiutu di altri mantras.

Bija mantras aducenu i so bramardoni

Bija Mantra sò parolle o frasi di quale tutti l'altri mantras a crìscenu. Sottu, solu quì chì sò parechji esempii di bij mantras sò stati.

  1. Hum. Stu mantra pò esse usatu per prutege a mente è u corpu da influenzi negativi
  2. Haum. Tale un mantra aiutà à vena sopra a depressione, dispelite, duluri, dispunibule di l'annunziu è ottene un impulse di energia per i più rializazioni.
  3. Fate. Un mantra chì rinforza l'energia di vita è u vulintà.
  4. Scopu. Stu mantra stimula u sviluppu di l'intelligenza, sviluppa memoria è percepzioni.
  5. Brim. Improves concentration of mental powers, traducennu la calmnesse, sviluppa a intuizione, è dinò a capacità di adattà rapidamente in ogni situazione.

À u primu capu di vista, un abitanti tipicu, questu puderia pare micca un sinsunziatu tutale, perchè cridemu chì u cantu di qualchi sonu pò fà felice hè micca veramente micca faciule. Ma ùn hè micca faciule facilitatu mantras per parechji milla d'anni, per quessa chì pruvà à pruvà.