Cumu si puderaghju gestisce tuttu cù un criaturu?

L'apparenza di u zitellu hè una gran gioia per ogni mamma. In ogni modu, cù a ricontazione in a famiglia, ci sò assai preoccupati. Oghje, una donna hà a so cumpagnia micca solu di prestu cura di u zitellu, ma ancu per gestionà l'ecunumia. Tuttu chistu pigghia assai un sforzu, è truvà minuti liberi per sè stessu hè assai difficiule.

Parechje ghjovani oghje ùn inizione ùn puderebbenu attribuisce u tempu, è a quistione di cumu fà tuttu cù un zitellu addiventa assai pertinente.

Cumu pudite fà tuttu cù un zitillùcciu?

Prima di tuttu, avete da piglià un librettu è scrive ciò chì debite bisognu di u ghjornu. I recordi sò più fatti pè a sera in un ambiente tranquillu, quandu u zitellu hà digià falatu à u lettu. Perchè ùn sia in tuttu ciò chì ùn pò esse fattu cù un zitellu, hè necessariu di suntà i più impurtanti è di pruggà u vostru ghjornu in modu chì pudete sguete cumprà cum'è mè. È parechji casi ponu esse cumminati, per esempiu, un passaghju è un viaghju in una tenda per shopping.

Una larga tempu si spenda coccia. Cusì, hè ancu cunsigliatu per pattighjà u menù per u lamentu di l'ubligatori, u pranzu è u catu . Hè bisognu di minimizà u tempu per aduprà i prudutti di tagliati. Per esempiu, nantu à un ghjornu off, pudete ne puru u ricchettini carotte, cuttuni fugliati è l'altri leghje, pusendu in cuntenituri è fugliale. Durante a coccia, aghju pigliatu u dirittu quantu. In questu modu, pudete salvà assai tempu.

Un sbagliu cumuni hè di coccudu quandu u zitellu dorme. Hè megliu perdu stà tempu nantu à sè stessu. E pudete cucinari cu u zitellu. Per esempiu, com'è una scelta, mette in a cucina è lasciaranu per i chini o fasgioli. Se u zitellu hè chjucu, poi appena putemu in un sedisi di carru o un passageru, situatu vicinu à voi. Spessu, hè abbastanza pè i babori per vede a so mamma vicinu. A puritittura attiva pò esse fatta solu l'oghje. E in ghjorni da simpatica hè abbastanza solu per guardà l'ordine.

Quandu hà riesciutu u cumerciu per a fine, ancu a quistione di cumu fà tuttu cù dui zitelli sera decide.