Etchechia di parlà è curtisia in cumunicazione cummerciale

Abilità di mantene a cunversazione è à listessa ora un interlocutore interessante hè a chjave per l'accettazione in ogni società. Hè moltu simplici per esse interessanti per i ghjente chì intornu à sè sapete u tipu di l'etiqueta etichette è capisce quale hè l'impurtanza etiquette è educazione.

Etiquette parlée - chì hè?

L'etiquette di a cumunicazione di parlà hè assai impurtante per l'attività riescita di una persona in a società, cum'è u so crescitu personali è prufessiunale, a cresce forte amichi è e relazioni familiale . L'etiquette di parlà hè un sistema di reguli di cumpurtamentu di parlà, e norme per l'usu di l'instalazione di lingua in certi cundizioni. Per maestru l'etiquette di a cumunicazione verbia, cunniscenze in linguistics, storica, culturologia è psiculugia hè necessariu.

Chì l'etichetzia di parlà include?

U cuncettu benestatu di l'etiqueta etichetta cumpresi:

  1. Fetture di educazione, cunsistenti di parolle di salutazione, farfantana, gratitenza, richiesta.
  2. Forme di circulazione.
  3. A cultura di parlà hè l'usu cumminenti di a lingua, evità di parasitari, espressioni verbali è grossi.
  4. Taboo hè u non-usu di l'espressioni proibite è di e parole.
  5. U timbre di a voce, intonazione è u nivulu di volume in circulazione. Sign Language è espressioni faciale .

Funzioni di l'etiqueta etiquette

Puderete sèntenu chì l'etichetta di parlà hà e funzioni:

  1. Cuntattate - riparazione - pò esse manifestazione in l'atti di parolle, quandu u parraturi nantu à ellu stessu si prisenta à l'altru, preparendu per u missaghju d'infurmazioni.
  2. O appendentale o scrive - hè una funzione d'atteggià a attenzione, hè realizatu quandu si tratta à un interlocutore cù u scopu di incuraghjitu à continuà a conversazione.
  3. Conative - a funzione di destinazione à u indirizzu in cunnessione cù a so pusizioni in l'interazzione di parlà.
  4. Voluntativu - hè una funzione di a sprissioni di expressione in relazione à l'interlocutore, l'impattu in ellu. Pò esse megliu esse manifestatu in situazione di dumanda, invitu, permessu, offerte è cunsiglii.
  5. Emocenti - hè assuciatu cù l'espressione di emozioni, sentimenti è attitudini in l'omu. Inoltre, puderia dittà a scelta di una sicura di etichettu sicondu di quella emozioni vulemu espresioni.

Reguli di stampa etichetta

Ci hè questi normi di stampa etichetta:

  1. Un salutu educatu hè a chjave per una conversazione amica è una attitudine pusitiva di l'interlocutore. Un omu debe sempre u primu à saludarà una donna, è u più chjubu per età - per saludarà l'anzianu. Quandu una persona entra in a stanza, primu duverà salute. Se un omu si seduce è salutà una donna o una persona anziana, devia stand up.
  2. Aduprà stessu, un omu deve esse chjamatu prima. L'anziani aghjunghjenu l'omi è e donne à quelli chì sò più ghjovani o più bassu in i so pusizioni. Quandu si ncuntrava i ghjente cù l'altri, avete bisognu à un'antra è di nome di a persona chì hè rapprisentata. Se l'omu si truvava davanti à a mostra, hà bisognu à esce. Una donna pò assicurà se ùn hè micca rapprisintatu da una donna anziana. Dopu avè cunniscenza, bisognu à dà entre l'altre mano per un saccu.
  3. Durante a conversazione, avete bisognu di monitorà u tonu di a voce. Saria d'esse naturali è micca assai alta. À u stessu tempu, ùn deve micca bisognu à suprime e persone per pedanteria eccessiva è erudizione. Cuminate cun rapprisintanti di altri cile, avemu dettu parlà di tuttu ciò chì à pocu à pocu. Tali temi com'è a pulitica è a religione deve esse evitata.
  4. Studiamentu hè unu di i signori principali di esse educatu. Hè impurtante ùn mancunu l'interrottu quellu chì dice, ma per vede l'intaressu. Puderete dumandà questi dumandesi "Cime?", "E quantu hè quellu?"
  5. Ùn avemu micca parlatu di sè stessu finu à chì si dumande nantu à questu. Ancu quandu avete dicendu, hè bisognu di observà a pudorita è a moderazione. A genti avissi bisognu di valutà, basatu nantu à ezioni, è senza scanzarii stori cuntzertivi.
  6. Ùn avete bisognu à cuddle vicinu à l'altra persona. Hè impurtante di observà a zona di "spaziu persunale".

Etiqueta Tagica ufficiale

Hè mpurtanti ricurdà di e funzioni di l'etiqueta etiche è in a cumunicazione ufficiale. Quì hè necessariu adherisce a e regule siguenti:

  1. Fate cù frasi "Hello", "Good evening". Tali frasi cum'è "Hello", "Healthy" sò esse elliati.
  2. Appeal debe deverà solu nantu à "Ti" è verificate cun rispettu.
  3. Un etiquette ufficiale centru attente à l'interlocutore è a capacità di sèntelu.

Etiquette di parlà in cumunicazione cummerciale

Hè cunnuscenu chì l'etiche di a parulla di una persona di a cummerciale hà e so propri caratteristiche. Si sorgieghja nantu à a basa di un certu tipu d'attività ligata à alcuna produzzione. À u stessu tempu, i partiti à a cumunicazione cummercializate sò in statutu ufficiali, definisce e norme necessale è i normi di u cumpurtamentu di u populu. Stu tipu d'etiquette dispunì u stabilimentu di cuntattu trà e persone, u scambiu d'infurmazioni per u scopu di custruisce e attivitei cumuni, a cooperazione. Etiquette di a cumunicazione cummunitariu hà assai punti mpurtanti:

  1. Ùn pò esse micca tardi per riunioni di cummerciale.
  2. Una preparazione curretta per a riceve di i clientni.
  3. Striscia apparizione.
  4. Prima di a riunione, hè bisognu di riunisce infurmazione nantu à quelli chì avete da scuntrà.

Etativi di Speech on Internet

A so tagette è a cultura di parlà hè nantu à Internet. Quì, cum'è in a cumunione di ogni ghjornu, hè impurtante di accettà a persona per inizià una conversazione. Se parle di un amicu o un amicu, un omu di a stessa età o più ghjovena, pudemu saludarà u standard "Hello". In i casi induve a cumunicazione si cun u stranieri, hè impurtante truvà una lingua cumuni. Spessu, i stranieri usanu l'inglesu. Persone più vechju o benvenutu pocu cum'è di e frasi "Hello", "Bonne dopu", "Bona sera". U stissu scopu di saludarà e persone in relazioni di cummerciale.

A volte in a cumunicazione cù l'amichi, cumpagnie, odnodokami utilisate alcune abbitatu, ma sensu cumprende à tutti i paroli. In inglese, questu pò esse "u" invece di "tu". Una diferenza impurtante trà l'Internet è a cumunione di ogni ghjornu hè l'utilizazione di i risichi diffirenti chì spetta emozioni reali o ancu falsi senza palori. Pò esse tristezza, alegre, in amore è altri smilleri. In più di spressione e so emozioni, certe volte usa puntee di puntuali invece di smilleri, chì indicanu u statu emutivu di una persona.

Etchechia di parlà di a ghjovani muderni

Hè impussibile di cuncurdà ciò chì l'etiqueta di un adulescente mudernu hè, postu chì tutti i zitelli sò educati in famiglie sfarenti cù diversi livelli di cultura è perchè hè normale per quarchi, per altri ùn pare micca micca accettati. In ogni modu, ponu esse sulidati un cumuni per tutti i figlioli è i ghjovani:

  1. Salutu - "Hello", "Hallow", "Healthy".
  2. Attenti una conversazione - "Cumu hè?", "Cumu hè?", "Cumu site?".
  3. Quannu diceranu l'addivintari, i frachi cum'è "Poka", "Veni" sò spessu usati.

Books in etichetta di parole

A descrizzione di quale l'etiquette è u parolle chì deve esse in a literatura pò esse truvata in a literatura. In u cima di i libri più populari:

  1. "Etichette di parlate è a Cultura di a Comunicazione" Natalya Formanovskaya . U libru rilivutu di e regule di l'etiquette di discorsu pà i parlanti nativu.
  2. "Etichetta di discorsu in cumunicazione russa. Teoria è pratica "Natalia Formanovskaya . U libru hè dirigutu à tutti quelli chì avianu prublemi cù a cumunicazione.
  3. "Etichetara russa. Pràticu di a cumunicazione educata "Alla Akishina . U scopu di u libru hè di insignà i parighjenzi di parlà micca solu di parlanti, ma di tutti quelli chì sò solu studienti russo.