Cumu aumentà u vostru vocabuli?

Parranemu ogni ghjornu. Ùn hè capitu chì ùn sò micca una sola parola in vintisette quattru ettari. Dopu tuttu, senza parlà, hè solu impussìbule di fà nè in a vita di a famiglia, nè à u travagliu, nè ancu a compra di prudutti in a tenda. Ma vogliu a pinzari supra comu è di ciò chì dicemu. In fattu, a lingua russa hè incredibbilmente ricca è diversa, ma in u nostru paragunaghju di ogni ghjornu usi u minimu di e parolle chì avemu bisognu, chì hè familiar. Per una banda, questa hè lòggica: perchè pruvate a reinventà a rota? Ma in altre parte hè sacrilegiu quantu à a relazione cù a lingua è in relazione à u so parolle. Dopu avè sviluppatu u parolle è crescenu u vocabuli, avemu duverebbe prudutti, u nostru intimu, pensendu l'abilità. Cumu pudete aumentà u vocabuli, senza mancu passà ghjorni sani in abbraccio cù u dizziunariu?

Cumu aumentà u vucariu attivu?

Prima, attentate à ciò chì tù uso. Guarda u so segnu di u vostru parolle ghjocu di abitudine Chì ci piace? Iè, hè quasi sempri u stessu, perchè in a cumunicazione una persona usa un certu settore di e parole precisione. È una parte più grande di stu vocabbulariu ogni ghjornu fite un discorsu nonverbalu, chì hè, gestite è espressioni faciale.

Per fà sviluppà è crescente u vostru vocabuli, avete da principià parlà. Questu hè u principale è più impurtante. Comunica più, parlate, dite. In questu casu, parlendu di cumu aumentà u veiculu in cumunicazione, pudete cumunicà micca solu durante un veru contactu cù l'interlocutore, ma ancu cù l'aiutu di messagi SMS o Internet. I missaghji scritti hè ancu una bona pràtica di creà u vocabulariu. A principal: cosa di scriviri a manera di parlà, perchè si parla lingua, è micca alcune sardina pompa o elegante. Avete scrittu cumu pensate. Ma à u stessu tempu, in a parolla scritta, hè piacevule chì ci hè u tempu di sceglie a parulla ghjusta o di furmulà tuttu bè corremente, mentre chì ùn ci hè spessu micca una "reali" di parlà di quellu tempu.

Ma avete avertitu chì l'scrittura mai se sustituireghjanu a parolla, per chì avete bisognu di cumunicà, cumunicà è cumunicà novu. Una bona pratica hè di rinforà e pelle famigliali è i libri ch'elle sò stati leghje. Hè vale à parlà di elli in detail, parlendu di e vostre impressioni, nantu à a trama, riguarda parechji mumenti memorabbli. Se pudete parlà di a film à cinquanta anni, questu hè esse un testamentu di un vocabulariu bellu è di capacità di parlà.

Libri chì aumentanu u vocabuli

In generale leghje alcuni libri hè un modu excelente per incrementà u vostru vocabuli. Ogni libru usa quarchi trè milla di paroli unichi, chì ùn truvate micca in a conversazione di u ghjornu. E questu hè digià assai!

Ma se parlemu di particulars, vale degnu a cura, prima, a littiratura classica. Puderia esse classichi russi è straneri. Bulgakov, Dostoevsky, Wilde, Hugo è cusì. Elegant stylistics di a parolla hè assicurata. L'autori muderni ùn ci mancanu una sillabia ma majestuva, ma in l'altri ci sò assai chì scrive in una lingua bella è litterata.

Pudete riferite à a literatura popular di scienza. Per esempiu, "Oratoriu arti per principianti" di Bosunov è "Vocabulary" di Rubinstein. In libri, i metudi di crescenu i vocabulariu è cumu per aprile à parlà sò stati scritti è faciuli.