Tom Hiddleston ponu rimpiazzà a Kelvin Harris in a publicità di Underwear Armani

Kelvin Harris avia n'autra causa di odià Tom Hiddleston. À u primu, l'attore britannicu hà pigliatu u zitellu Taylor Swift da a so sposa, è avà pensa à privà di u so travagliu.

Un cuntrattu prufittu

Prima chì i patroni di a marca italiana Armani ùn hè micca una scelta faciule. U cuntrattu, secondu a quali l'assassinu di 32 anni di Calvin Harris era a faccia di i mutanni per l'omi Emporio Armani, hè sparatu in campane di publicità, hà finamente finita, è a dirigenza di l'eminenti marca ùn hà micca decisu di rinviggarà u cuntratu cù u DJ o vale di vede certi talenti.

Leghje ancu

I candidati per a cooperazione

Chì i contempri per u rolu di l'Ambasciatore Emporio Armani sò i nomi di l'ex participatore di Jonas Brothers, u musicista Joe Jonas, l'attore Chris Pine, starred in Star Trek: Retribution, u cumpagnu australianu Miley Cyrus Liam Hemsworth è u novu novu Taylor Swift Tom Hiddleston.

A giustizia, deve esse nutati chì Calvin Harris, dopu aviate parechji tiati di publicità per Armani, insistia à a fine di a cooperazione è ùn averebbe micca esse offrittu, chì ellu circà un sustitutu degne.