Cumu supraneghja u sensu di famu?

In fatti, ci sò parechji manere di fallu u vostru famu. True, hè impurtante guidà da una mente eccezziunalmenti sensible, perchè u famu hè un signalu normalu di u corpu chì avemu bisognu nutriente.

U prublema hè questu quellu chì a fama pare avvirtuttu dopu à un manghjà, o si sente una famina "brutale" in bona fate è vola in tutti i frigorifichi à u passageru. Prima di pensà à u modu di superà u sensu di famu, capisce chì u corpu cunnisciate ciò chì hè bonu per ellu. A cosa principal hè di esse capaci di interpretà i so signalamenti. Per quessa, a famu senza spiegazione pò esse facilmente spiegatu da a mancanza di certu vitamini o emozioni.

Quandu vulete ...

U zitaghju hè quandu vulete manghjà, micca quandu site un sugettu à un pruduttu. Una persona famiglia hè ugualmente piace cù tutti i prudutti. Per quessa, una risposta à a quistione di cumu per superà u zingu pò esse un scuperta scuperta - u vostru corpu manca nisuna sustanzzione. Quandu vulete un dolce, u corpu ferma una mancanza di carbuidrati. Fà chì sò stati cunsumati per u travagliu mentale o à u stress. U vostru corpu ùn ùn dumandate micca dolce (!), Ellu voli carbuidrati è ùn importa micca cumu chì l'utilizate. Dunque, fate un favore, aghjuntu à a vostra dieta - granu, date, pasi.

U craving for sour hè indicative di carenza di magnesiu. Riturnà u equilibriu di u magnesiu aiutà i fasgioli, insalate, prune , greens. È u craving for saline parla di a carenza di cloruri. Aghjunghjia più di a salsiccia chì arricchianu cù u sali di mare.

Cumu incinta per u famu?

A maiò spessu, u dilema di a superà u famu hè in a sera. Allora, u stommacu attivu duvia esse distractatu da i prudutti utili chì ùn anu cuntribuiscenu à a ganancia de pesu:

Bighja sempre l'acqua prima di manghjà! In u nostru stomacu, ci sò ricettecenu chì reaghjanu à a so stirazione, firmannusi di fami. Se prima di un manghjà di vinu un vetru di acqua, u zinger domicilià u più veloce. Comunica à a tradizione miridiunali di serve nantu à a tavula prima di manghjà una barche di acqua.