Frutta cù vitamina C

A vitamina C hà un effettu variatu è versatili in u corpu, assai prucessi impurtanti ùn ponu esse evitati senza esse. A necessità di l'acidus ascorbicu in u corpu umanu hè abbastanza grande, ma, a versioni di certi animali, ùn hè micca capacitu per produttu. E accussì i medichi recommandé consumire di frutti chì contientanu vitamina C. più spessu.

Quini sunnu e vitami C?

A vitamina C si trova principarmenti in i prudutti di l'alimentariu d'urighjini vegetali - frutti, verdura, biscotti. U cuntenutu di a vitamina C in frutti sò abbastanza grande, ma cum'è e ligumi è di bacche - pagliaru russu è verdugo, col, richezze, grosu negru, aranciu mari, prince, ginebru, cuntenenu à 250 mg di sta vitamina in l'acidu ascorbic. Un capimellu ricunnisciutu in a quantità di vitamina C cù una cumulazione - rose hips (1200 mg - seccu, 650 mg - frescu).

Ma ancu ntra i frutti cù a vitamina C ci sò campioni:

A lot d'acidus ascorbic è in parechje boli:

Invece, sti figuri sò guidati solu apprussimatori. A vitamina C hè facilmente persu per l'impurtante almacenamentu è a preparazione d'alimentari. I frutti , e boli è i ligumi hanu da esse guardatu, chjusu da a luz di u sole, in una stanza fresca (cantina, frettu), è ancu megliu - in una forma di friddi. Inoltre, ancu s'ellu si riggistranu sti règuli, dopu à pocu mesi di almacenamiento, più di a mità di vitamina C hè persa.

Doppu u trattamentu termale, a vitamina C in cabbage, patate è carotta hè bè cunsirvatu, ma frutti è boli sò preferibbilmente freschi per u beneficu massimu.