Cumu puderà un sundress?

I pruduttori di moda anu più à l'estiu per aghjurnà u so vestitariu cù e cose erueiche, cusì cusì è eleganti. Hè u tempu quandu vulete ligerezza è freschezza. Sarafan hè una excelente addestrazione à u vestitariu. In questa classa maestru avete amparà cum'è in una sola ora per cose à voi un vestitu simplici d' istati , usendu un patronu chì pò esse construitu ancu da pussibili novu.

Dressing in floor

Avete bisognu:

  1. Per fà cuscà un sarafan stessu, prima avè bisognu di misurà a cima di u pettu, cadere è determinà a longa di u pruduttu. In u nostru esempiu, i calculi per una zitella cun una partita di u cunfettu (OG) di 90 centimetri, a cintura (OT) di 65 centimetri, cadaveri (OB) di 95 centimetri è un aumentu di circa 170 centimetri sò dati. Allora, aghjunghje 1/3 à l'OG, chì hè 30 centimetri, è diventenu a mità: (90 + 30): 2 = 60 centimetri. Inoltre, avemu ottene l'larghezza di i maletti ((95 + 32): 2 = 64 cm). Dopu u dintra u tela in mezzu è movimenti di e misurà di fà un trapezoid, espansione l'inzuccu da 6 centimetri. Tagliatu i detti.
  2. Scrivite duie dettagli di u corpu à i costi partiti, girannusi i dui aspetti. Allora fate un lapis 40 centimetri. Cumu serve cum'è un pezzu. A seccu massimu hè culotte è struchita.
  3. Segninu, prucede à costà a band elastica à a cima di u corpu è a cintura. Per fà questu, frétela in i circondi di i pezziunamenti cunfundati à a stessa distanza da u cima di a linea circhiale, curdite, inserite elasticu è fiscale cù i pins. Se vulete cottu un sundress senza una cintura sottusillata, saltate stu passu. Puderete un sundress flared. In quantu à u bandu di gomà, sceglite un grande per quessa ùn falla micca in quellu pettu. Questu ùn hè micca sola incùmodu, ma ancu ùn hè micca veramente staticu.
  4. Queddi di costearà una banda di gomma in u cintura, chì hè più piacevule per fà, passendu cun un pinu, è prucessa l'ombra, curvendu un centimetru è i stitching nantu à a macchina. Hè cusì simplice è veloce per costru un vestitu d'eleganti di l'aire, chì in l'estiu pò esse disprezzatu almenu ogni ghjornu.

Se vulete mudelli di sarafani cù straps, pudete sculttu di i restos di u tela. Per fà quì, misurà a distanza da u pettu à l'omopigliuli (sopra l'spalla), tagliò tagliu trè pezzi di a longa propria è tena un pigtail d'elli. Inoltru, fà una segonda correa.

Curt sarafan

E questu mudellu di un sarafan d'estiu pò esse spuntate più veloce! Scaricate u mità mantellu di u pettu, divite u valore aghjustatu à mezu è aghjunse cinque centimetri. Tagliate un trapeziu da u tecido, a fondu fundata chì serà ugguali à a figura fatta durante u calculu, è a prima una di un terzu. Tali ditagliu bisogna dettu quattru (e duie parte sò duveranu duppiari). Puderete a misura di a circunfera cintura, multiplica u valore otturatu da dui è tagliate u cinturione cù un larghezza di 10 centimetri. Per rimpressà u globbu, medite a distanza da a linea sottu u pettu à u mezu di a cella. A larghezza di u dettu hè a cima di i cadenti più di 10 centimetri. Pùa sew coscia duppia cun un corpu, in u postu indicatu à a stampa cun una linea roccia, è da più di cuscà a cinta. Proccià tutte e fette, è nantu à strapelli, cose una faglia. Eghjettica scurciata sarafan per a caminu d'estiu hè prestu! L'appruvazioni di questu mudellu hè chì l'accurata di e misurità ùn importa micca assai, perchè u grandu di a sundress hè regulatu da u ciavelli di l'ombra.

Comu pudete vede, ùn hè micca cusì difficiule per rinvià u vostru uttellu di uttinu cù e cose belle. E cose in manu i cose sò di valore speciale, perchè sò esclusivi. E chì cosa pò esse un figliolu chjama di vulsia di esse una tendenza?