Malatica hemolitica di i culmi novi

A malatia hemolitica di u natuvicu hè una malatìa chì succeci quan u sangue di a mamma è u fetu hè incompatibile. Questa situazione hè pussibule si u fetus inherit antigens sangue di u patri, è in u sangue di a mamma ùn anu micca antigens. A maiò spessu, a malatia si sviluppeghja quandu l'antigen Rhesus hè incompatibile, ma pò ancu esse u risultatu d'incompatibilita cù altre tipu d'antigens.

Mechanism of disease development

In risposta à l'effetti di l'antigens fetali nantu à u corpu di a mamma, l'antichi à questi antigens sò pruduciati in u so sangue. Per via di u viaghju di u placentariu à u sangue di u zitellu, l'anticorpi causanu hemolisis (distruzioni) di l'eritrocyte, chì face un disruptu di u metabolismu di bilirubin. A situazione hè aggravata da l'immadurità di u sistema enzimaticu di u fianu in u fetus, chì ùn hè micca capaci di traslassi di trasirubinate indiretta indirecta à un direttu micca tossicu, spregulatu da i rinu. L'anticorrosi materni pò intreccià a placenta duie durante u gravidenza è u travagliu.

A gravità di a malatia hemolitica di u fetu è u novu veni da quantu antichi anticistiani anu rimette da a mamma in u sangue di u zitellu, è ancu in i pussibbili compensatorii di l'ultime. Raramu la malattia si sviluppa durante u primu ghjattu. A probabilità di a so ocurrenza aumenta cù ogni successu di gravidanza, tk. Ci hè una accumulation of antichi in u sangue di a mamma.

Forme di malatie hemolytic di nascite

Se u zitellu ùn murenu in utero, ellu hè natu cun una forma di a malatia:

Sintomi cumuni di a malatia hemolitica di u fetuu è di nascita: anèmia normocroma cù a presenza di i ghjovani eritrociti in u sangue è l'iperplasia (aumentu) in u spleen è u furu.

Forma anèmica

A più faciule di e trè forme di a malatia chì si trova in u casu di una esplicita di corta spustazione per un pocu nùmeru di anticorpi materni à u fetu. Eru erruguru destroi sò derivati ​​da a placenta. U natuvulu pò esse vistutu pallore di a pelle, a ictericia ùn hè assenza. Anemia si manifesta a fine di a prima simana di a vita.

Forma Edema

Formosa assai gravi di a malatia hemolitica di u natuvulu, chì necessiteghjanu u trattamentu in i primi sicondi da u nascita. Hè stata quandu l'antichi di a mamma di u zitellu persiste per un longu tempu. In utero, u fetu sopravvive, perchè i prudutti di a intoxicazioni sò spressiati da una crescita in a placenta. U fetus s'adattie à a situazione è hà focu additional de hematopoiesi. I glucini endocrini, u fianu è spleen aumentanu significativamente. Ufficiu violatu di a funziona di a proteina di u fegatu, reduce a quantità di prutezione in u sangue, ci hè una inchierita massima di a capa di grassu subcutanicu, l'accumulazione di fluidi in cavità di u corpu. I cunsequenze di sta forma di malatiene hemolitica di i culmi novi sò fatali pè u zitellu. Quasi tutti i figlioli nascinu vivu mute in quelli pocu minuti o ore.

Forma Iugoscu

Hè scurdatu sottu a influenza di l'antibodies di a mamma in u fetu, chì ghjè digià suficientemente matura. Un zitellu hè natu à u tempu cun un pesu corpu normalu. A malatia emulitica si sviluppa in u primu ghjornu. U ghjornu oghje ci hè ictericia, chì hè rapidamente criscenti. L'organi interni aumentanu in grandezza. Ci hè un crescente intensiu in u nivellu di bilirubin, ci sò sintomi di e intoxicazione di bilirubin è a disturbazione di u sistema nervatu cintrali: parechje riflessi sò rivolti, vomiting è convulzioni, è possibbilmente u sviluppu di una bilirubinu infartante di i riti. Senza trattamentu puntuale è curretta di a forma iberica di a malatia hemolitica di i culminati, un zitellu puderia moriri in u sicondu ghjornu dopu a nascita. I surviglià i figlioli fermani quì in l'evoluzione mentale.

Trattamentu di malatia hemolitica di i culminati

U trattamentu di a malatia emulitica di i culmi novi sò sviluppati è puntuale, cumpresi:

U trattamentu più efficau di trattamentu hè un mudificazione di sangue di u sangue. Emu aduprendu a tecnulugia medica è un metudu efficace à efficace di rinfurzà u nivellu di bilirubinu indirecta - fototerapia (irradiazione di u zitellu cù u pilu urientu è u celu). Fate u zitellu cù u latte di donu, appliice à u pane di 10-12 ghjorni, tk. U latti di a mamma ancu cuntene anticorbe è pò pruvucà un augmentu di bilirubin.

A malatia hemolitica di i nei hè megliu ùn trattà, ma per avvistà. Comu prufilaxis, l'amministrazione di l'antirusus gamma-immunoglobuline à una donna immediatament dopu à u nascita di u primu zitellu, a desensitizazione trasfurmendu a flapatura di u filu di u maritu, l'eliminazione di l'aborti, in particulare durante u primu alloghju, hè adupratu. i primi figlioli sò generalmente nati sani.