Placinds with pumpkin - ricetta

Ricunnamu ricette di u pezzu Moldovanu è preparanu platigliati diliziosi cù una zucca. Tradizziunamenti, sò frijutu in una padedda in l'oliu, ma pudete ancu fà un platu in u fornu, perffendu significativamente u so cuntenutu calori è facenu più di dietetica è utili.

Placids molovanu cù una zucca in una padedda - ricetta

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Da cinquanta grammi di l'oliu vegetale, a farina, u salinu, l'andu di ova è l'acqua calda, avemu criatu una massa impadizzioni, micca peghjopuli, è feghja a temperatura di l'ambienti di trenta minuti. Allora l'hà da dividite in novi parte uguale. Melt 150 g di mantova, aghjunghjenu 50 ml di olii vegetale è aghjunghje.

Ogni parti di u teste per i spazze cù a zucca sò stati dispostu alterativamente nantu à una superficie generosamente oiled è stinata quasi a trasparenza, chì lubricate tutti i mani in u stessu oliu. Fate u fiatu maghju stincidu di pilastri di trè pezzi, in u centru facemu u rilassante da a zucchina rillata cù u zuccaru brùddu, tagliate a vaddi in a forma di vigori, torna i tene è pressu un poco. Tuttu avemu trè produttu. Fry placids in una mistura di u mantellu è l'oliu vegetale, inizialmenti u stallate nantu à a pane cun una pinnulera, è dopu allughjenu à l'altra parte.

Placinds with pumpkin on kefir in u fornu - ricetta

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

In un cungozu appiccicà chì cernigliavvi a farina di granu, aghjunghje a levadura secca è cunglite. Dopu dissolvi in ​​un zuccaru kefiru chì sia u zitellu, sene in una mistura seca è amassi una pasta suave è peglia chì aghjunghje à a fine di u mantellu friddu in batch. Determinemu a farina in un locu calellu, chì cogliu cun una bagnera nezza. Quandu u so vulume hè duplicatu, facemu un lavatu di u lavatu è da fà turnà.

Ùn avemu sfatate u ballu chì hè struitu, nantu à a grandezza di una piccula manzana, è rende ghjusta an arricate cù a farina cù un pappu. Nta tutta a superficia ottene distribuitu a zucca, prurgatu bè prima è passendu un grossneru gruzzo, ritegnu da i chjassi un centru centru, fretendu cù u zuccaru è lampèndusi nantu à u caprettu cù pezzi cù rotuli. Protegemu propiciamente i viti è ghjira a salsiccia risultati in forma di un babbalu in direzzione diffirenti. Avemu un bon pretzel in a forma di un "dòrum" cù arnesi torciati. Avemu i stati placinds cun una zucchina nantu à un pappaggiu grezzu grezzu cù l'oli vegetale è lubricate a so superficia cun u ovu batte.

Dopu trentà minuti di stari in u furmulaghju a 180 °, i plàcii sò pronti è prestu.