Basturma in casa

Certi òcati ponu esse cose nantu à i so propiu, chì li faraghju più prezzu. Per esempiu, hè facilitu di preparà basturma in casa, cum'è hè solu smanitatu cù spices. Ùn sò tecnichi privati ​​è tecniche speciale es necessariu, tuttu hè simplice.

Classic Edition

Tradizione, basturma da a vigna hè preparata, in casa pudete puru coccià stu platu da viteddu, in ogni casu, piglià a carri di un animale ghjovanu. Per u culore hè assai più chjasi di u vignetu vinu, avemu ancu stimatu u culore di u grassu - ùn deve micca rosatu o giallu, ma biancu. Inoltre, prestu attente à assicurà chì a carne hè fresca: evaluate l'elasticità, l'odore, a pezza ùn deve esse micca bè. Per fà una basturma pruduciamu un bedridiu - un filu finu o filettatu cù una sola piezzu di 1 kg.

Ingredients:

Preparazione

Basturma in a casa hè preparatu da un pezzu tantu, a ricetta ùn deve micca cambiatu, perchè a carne non cera fugliale pò esse un fonte di bacterias patogeni. Allora risparmiamu cun pacienza è seguità seguità a tecnulugia.

Per principià, pruduceremu un pezzu di carne: tagliate tutti i filmi, intersessi grassi è vini, è poi arriccate e stufa pocu cun un napkin. Avà a carne necessiteghja essa salate. Pudete vugliu nantu à a secca o in saline. In u primu casu, agghiamu u salinu è u zuccheru, avemu in a besta uniforme di vacanza in questa mutazione, impruvule è fugliate di dui ghjorni in a fria. In u sicondu, u salinu è u zuccaru sò disolviutu in l'acqua, pusemu a carne in u salinu è surtite da a tappa in a frigorifera per un ghjornu.

Sì u salitu hè u primu modu, scumpressate l'excedente di u salinu, rinfriscà è secre u vinu, se u secunna, solu secondu. Pigliate in leggerie di carne in parechje ghiavutu di giarea o pappuluze biancu è si mette nantu à a nostra cartula pustola. Portemu u ghjornu, da mezu à e spezii avemu a preparazione di a mischju, trioncià in un morteiro o machinante cù l'aiutu di un mulinu per spices. In a mistura, aghjunghje uni pochi cucigatori di acqua fervente durata per facilità u prucessu d'applicazione. Cù stu staghjunata, semi furzà a cicculata di u viteddu è lasciate a secca secondu - permette in un locu ben ventilatu per un ghjornu. Allora volta inghjustate a mozza in garofia (per suprattuttu, pulita), attaccà cun spaghe è esce in un furchetta in un locu friddu. Basturma abbanduneghja da una settimana à 4 - depanda da u gruixu di a piezzu è a rigidità addistata di u pruduttu finali. Amicate in a frigorifera, chì cresce in capas maggetti.

Basturma da carne di maiale

Di sicuru, ci sò parechje per a coccia rimanenti. Se ùn truvate micca un bonu vacu, pudete apprezzà un basturma da carne di porcu - hè ancu assai faciule in casa. In generale, u prucessu hè tutte l'identità: sceglite a carri adatta, salite, andate in questu. Per un savurosu basturma, piglià un clipping da a partenza di l'animali o un fillitatu cù costelli. Un ghjocu di spezia hè utilizatu a stessa, ancu se pudete cambià parechji ingredienti, per esempiu, invece di cisibbe è di crapa, utiliscia savore è sumac, è u zucchininu sustituisci cù u marrone.

Basturma fatta di avanguardia

In ogni casu, a bastorma da u pollo hè assai più cumuni - a carne di pollo di casa hè più faciule ch'è a tocca a carne è a salchicha. Per quessa, una talaria hè preparata assai più veloce.

Ingredients:

Preparazione

A fila hè lavata, secca, pour una mistura di saline è zuccaru, fate mette in un cuntinuu è stendu un ghjornu. Lavoru a carne, avà strappatu cù pignotti di lino e pusendu sottu oppressione per altru ghjornu. Preparamu u cugine di spezii è una picca cunta d'acqua, cogliu cù pollulu, impruduciete in parechje stale di giarella è paghendu per 8-15 ghjorni.