Biografia di Monica Bellucci

In a biografia di Monica Bellucci, hè difficultu di truvà scandalous facts. Puderia sempre esse aperti abbastanza à l'amatori è, à u stessu tempu, prutezione in modu fiducia a so vita persunale da l'intrusioni di sguardi pridenti. In i so 50 Monica Bellucci resta una di e più bellissima donna in u mondu di u cinema è una attista è pupulari assai pupulari.

Biografia di l'attrice Monica Bellucci

Monica Bellucci hè natu u 30 di settembre 1964 in a piccula cità italiana di Citta di Castello. Hè difficiate di imaginassi, ma di primu Mónica ùn vulia micca diventà famosa, participà à imprese o cumpagni di film. Vulia diventà un avucatu. Hè per quessa, per riceve soldi per a furmazione, principia à travaglià cù 16 anni comu mudellu. In 1988 hà firmatu in Milano un cuntrattu cù una di l'agenzii più famosu Italianu Elite Model Management. Hè u principiu di una carriera di mudellu successu, in quale ci hè statu, è sò sempre u cuntrattu cù e magazines maiò è e case di moda. Cusì, in u 2011, a so cartera hè supplementata cun un cuntrattu cù Oriflame per publicità una seria di retiezzioni di "Royal Velvet" è in u 2012 l'attrice hè a face di i prodotti cusici Dolce & Gabbana . In questu casu, l'attrìghjina ùn hà mai cunzidiratu l'aspettu ideale. In a biografia di Monica Bellucci, l'altitudina mediu è u pesu sò registrati: cun un incrementu di 175 cm, u so pesu hè 64 kg, chì ùn hè micca chjuca per u mudellu, ma i paràmetri 89-61-89 sò vicinu a l' ideale è anu invece attraente à l'ochji di l'omi.

A prima attività di l'attrìccia cumincià à u principiu di l'anni 90 in u XX sèculu, ma u veru ricunnisciutu hè statu purtatu da u film Francis Ford Coppola "Dracula Bram Stoker" (1992), è ancu "Flat" (1996), per u rolu chì Monica Bellucci hè statu nominatu per u prestigiu César Award. Dopu questu, ogni annu, i 2-3 filmi fu pruduciati cù a participazione di l'attrice. U più vividamente u so talentu attore hè statu revelatu in u filmu "Malena" in u 2000, diretta da Giuseppe Tornatore. In u futuru impurtante, puderemu vidiri l'attrìzia in a nova film di James Bond: 007: Spectrum.

A vita persunale è a famiglia di Monica Bellucci

In a vita di Monica Bellucci, ci era dui casi formali. U primu di elli era curtu è succorsu in a so ghjuventù. Cuneglia Monica era un fotografu in Italia Claudio Carlos Basso. Èranu maritatu in u 1990, è a so unione durò quattru anni.

Hè assai più vivu è memorable hè u sicondu matrimoniu di l'attrice cù l'attore francese Vincent Cassel, chì si truvava à u settore di a film "Appartamentu". Sicondu l'attrice stessu, sintia a so stessa straziariu è l'attrazione di Vincent. Però, a so romanza durò 5 anni, prima chì l'attori decidenu legitimà a so rilazioni. In a famiglia di Monica Bellucci è Vincent Cassel, dui figlioli nascinu: Deva Kassel in u 2004 è Leoni Kassel in u 2010. A coppula hè longu cunsiderata un mudellu per imitazione è amore mutu, ma in 2013 l'attori pubblicaru a so propiu di parte. Ancu u fattu chì Monica Bellucci hà mai hà apertu u fattu chì u so matrimoniu cù Vincent hè un carattere d'invitati è l'attori passanu assai tempu separati, era in u 2013 chì si sontenu chì a coppula ùn hà micca nunda di fà cù l'altri è l'attori si movenu in modu diversu .

Biografia Monica Bellucci hè ricuminata da una nova disintigrazzioni di a famiglia, chì era assai civilizzata, senza insulti è ricchieri di i cagiuni. In ogni casu, quasi sgiò, un rumore chì Monika decide di divorzià per l'affari cù l'oligarchu Telman Ismailov, ma chjaru micca dichjaratu.

Leghje ancu

Avà à a vita persunale di Monica Bellucci ùn hè nunda chì ùn hè micca un certu. L'attrice ùn hè ufficialamenti in a relazione, è dedicò tutte e so tempu libbira per a cura di a famiglia è cumunicà cù e so fieri.