Eva Mendes - Maxim photoshoot

Una attrice americana cù e razzi cubani Eva Mendes hè distinata da una figura persunale è boni spezii. A zitella hè cunnisciuta da u publicu per i roli principali in ste bestsellers such as "Fast and Furious", "Ghost Rider", "Regoli di rimorca. Hitch ". Inoltre, Eva hè a faccia di a marca cosmetica Revlon. Ùn impugnu a biddizza è e ritratti moderatamente franchi per publicità brillanti d'elite. Miss Mendes hè assai photogénique è facilmente entra nantu à l'imaghjina scelta. Hè una bella seducedora o seduzione passione, i fanni di l'attrice avè avutu a pussibilità di vede una foto di u so favore in diverse roli.

Eva Mendes è a photo shoot for Maxim

A photoessione di Eva Mendes per a maghja di Maxim (Maxim) hè cunzidiratu unu di i più riesciti in a so attività cum'è attrice. In i ritratti, a zitella era apparevuta in un vistitu, sughjettu pocu pianu senza spaziu per l'imaginazione. Certu, Eva ùn hè micca adurata à spressione davanti à l'lenti, ma vale nutà chì hà fattu maestosu è prufessiunale.

U travagliu di u fotografu di Sante D'Orazio hè ancu admirable. L'hà sappiutu per aghjunghje i migliori momenti è sentu sensu l'umore di u mudellu. Per esempiu, volte assai sensuale è belli cù a vittura, quandu Eve accidenziale ajustà u pezzu per u calzari, o ponu rizzi curvuli brillanti, ind'u dimostratu u so cumu di luxuriu impresa in un cuncepimentu di belli. A maiò parte di tutti l'amatori piaciunu a piacevule, induve Eva posa in un lecho biancu caminu casi naked, un puntuale è intriga à l'imaghjini di una seducedora attenta purtò una curta bendiccia di cordone è perle.

Leghje ancu

Ci hè cunoscenza chì a sessione di photo di Eva Mendez per a rivista men's Maxim (Maxim) hè stata sustinuta in u Marzu di u 2008. In ogni casu, finu à questu ghjornu hè cunzidiratu unu di i megliu travagli di celebrità. Ancu a pesar del fattu chì dopu à l'attrìzia hà avutu tempu di prisintà davanti à u publicu in no menu più extravaganti.