Patchitu "spitu" agulla di tallo

Ùn ci hè sicretu chì tutti guariscernu è facemu di fronte à un ispleculu. Spécialmente avemu attrattu da a robba, chì sò distinti da a so originalità. È i prudutti, decorati cù elementi artighjanali o cumposti bisognu di e mani proprii, vedanu in generale rechultanti. Inoltre, quessi rossi ti dani care, warmth and love, chì avemu tantu spessu ùn avete micca. È cusì i prudutti artighjanali sò avà cusì valuatu assai durante u prugressu tecnulugia.

A varietà di tecniche è di metudi di puntata hè stupente in a quantità. E pudete parlà interprèvule à i modelli è l'ornamenti. Eccu sò tutti tipi di spezia lazzeria, fiori è foglie, jacquard, rumibs voluminoso, bumps, tissuti è assai più.

Cumu cunduvi un mudellu "trezza»?

Cumu una scelta maiò, cumu scritta prima, ogni amatori di a tela hè simpricimenti ch'hà da sapè cumu invintate u patronu di a "treccia". Questu hè unu di i muderni più cumuni per e tagliu. Hè stata utilizata nantu à tutti i prudutti è ponza à tufalli nantu à a tela sana è in raffi indipindenti. Prudutti di calativi calziranu assai belli cù travagliati. E quasi tutti puderebbite amparà un mudellu di "travagliati". Ma vogliu avà a ricurdà chì durante a tela di tezza di "ferita" l'anch'ellu di u pruduttu di u minimu. Per quessa, quandu ellu sceglie un mudellu è un filatu, avete sempre cunsiderà sta funzione.

L'atticciali di tacchino di mudelli di triccò per "tullaccii" sò generalmente curtmette è apuntentate à i so fini, questu permette à fà aghjustà i loops crochées à u travagliu o davanti. Pò esse ghjustu o curvo. Quandu aduprate radiu curvatu, hè più piacevule à mantene e loops, senza avè li permettenu fora di l'agulla di tela.

E "cornutes" di i mudelli stampati sò basati nantu à una tecnica simplicia. A sta tecnica hè custituita u fattu chì un gruppu di loops intersete una fila cun altru gruppu di cicli. Unipo di i cicli chì facenu u patru di "trezza" sò stati à daretu à u travagliu o in fronte à l'aghju di puntata speciale per i "braccialetti" deskritti più amuntane è in questu tempu i ciclichi chì sò stati attaccati. Dopu questu, i cicli sò i cicli chì anu stati riauturati per "spaghetti". Hè cusì un modu simplice è esce da esse attravirsatu. U numaru di cicli in i braccialetti, a direzzione di i so tissuti è a freccia affissà l'apparenza di u patru finali è dà spaziu senza limitazione per i fantasies più inusual.

Patchituali di u patru di "trezza"

Se avete sceltu per stà un paschillo com'è u cuteddu, i patti di "spitu" ùn deve esse micca difficili per voi. Cogghiamu un scopu specificu di un patronu simplice, nantu à a basa di quale avete sviluppatu a tecnica di u triccò.

Prima hè necessariu di scelta di 20 loops nantu à i razzi, poi pìglia u primu torna u ciclu è ligà cumu secondu u schema: 4 purl loops - 10 bucelli ochji - 5 cicli di i purlins. U secondu è e seguenti fila sempre match u patronu. Allora v'hà bisognu di ripetiri u schema di 10 rigioni, è dopu avè avete bisognu di una aghja (special), in questa fila, avete bisognu di fà un "spitu".

Avete bisognu di scancerà u loop edge, tie the 4 loops back, then 5 loops take off on the extra spoke at work, tie the 5 following facial. Dopu quì, direttamente da l'aghjunzione di pedicure, aghjunghjenu i 5 loops facianu quì sottu per u travagliu, è cumprate a serie cù i cicli in a cantina di 5 pezzi. In seguente, tutte a prossime serie di novu puntatu cù u dibellu. Repetite u travagliu ogni 10 fila.

I prudutti di mutagginata fatta da e so mani ùn hè micca solu modèmpiu è bellu, stu vestitu ùn mai creà irritazione o discomfort per u muvimentu. Hè assai populari cun i zitelli, perchè hè cale, cusì è cunghjuntu. Hè troppu fugliusa è bellissima fossa. Ogni ropa sera sempre piacevi è portanu un bon animo.