Princess Diana - vistene icone di stile

Durante a vita di a Principessa Diana diventò un veru modellu di icone per parechji fimmini di u so tempu. In ogni casu, dopu à parechji anni, l'stile di a vistura di Princess Diana ùn hà micca cessatu di esse pertinenti è i so vistimenti scontranu sempre l'imaginazione di i reguli di u mondu di a moda. Ecunemu a reguli chì Lady Di hà adiggiu à creà a so propria imaginazione, è ancu avemu duvutu in dettu di qualchi di i costumi più significati di a principessa.

Vestita bianca di Princess Diana

U so vestitutu di vestitu Lady Diane hà purtatu à l'età di 20 per una ceremonia di casate cù u Prìncipe di Gales Charles in a Cattedrale di San Paolo in Londra. Hè statu scigghiutu di Lady Dewe stessu è ùn hà micca bè cumplicatu i normi in u generalmente acceptatu di u vestitu di a fede reale, è per quessa hè statu sughjettu à una critica considerable. In ogni casu, u vestitu di vestiti di a Princess Diana fù numinatu u vestitu di u seculu è determinò a moda per l'armata di a casuzza di a sposa for many years to come. Hè nutate chì u vistimentu legendariu hè statu creatu in quellu tempu da i britannici modèle di moda David è à Elizabeth Emanuel. Quandu u fabricu per u vestitu di u vestitu fù sceltu iverme di sita. U vestutu hè impannillatu cù perle nobili è decoratu cù vignaghjoli inglese in età. Unu di l'elementi icòmichi di u vestitu di a casalinga di Lady Dee, fatta à l'estilu Vittoriu, era un trenu di 8 metri di longu.

Casual dress style for Princess Diana

In a vita di l'annuncia, a princesa Diana hà addupirata a simplicità. À a listessa ora, hà preferitu a vistita di tedescenu monofonii, in parechji decorazioni cù modesti disegnamenti o ornamenti demucratiche. In u so robba, pudete vede jeans di u celu scuru classico o, à u contru, i pantaloni sportivi bianchi. Un gruppu di tali fondu, com'è regula, era u cuteddu di ghjocu di ghjuvelli è ghjatu, è di camiceri tradiziunali. Per travaglià, a princesa, più spessu chì nun, scriveu strette un vistitu chjaru singulare, elegante cumplementatu da a ghjallina. A principessa Diana in generale era assai piacevule à creà imàgini monochromi, in quantu à cuntrastà a combinazione di biancu è negru. In u vestitariu di a principessa, u so amori speziale per u culore biancu è i so sfumature hè traccia. Diana di pilumaghjolu era culori pastellaghji in roba, da lattice è biancu pallidu à rosa è lucenevule lilique, da quale hà spessu usatu. Cchi spessu, l'imaghjini di a principessa era complementata da chjappa eleganti di diverse formi. In sceglie scarpi, Lady Di favureció i barche classiche cù un taccu petite. Ùn mai ha purtatu un altìttulu è in un locu informale spessu sottumessi scarpi in una move flat. Fà chì era per via di u so altu crescenu di 1.78 m.

A princesa Diana ùn pudia fà senza decoru. A so cullezzione impressionanti hà tuttu: aranelli, clips, braccialetti, broche, coltelli, tiaras e assai più. Hè nutate chì sempre hà datu perli una preferenza speciale. A so presentazione si pò vedà micca solu com'è incrustation in tutti i ghjorni di Lady Dee, ma spessu sottu a forma di stringa di perli annantu à u collu, è in colti, chocers, chì a Principessa Diana hà assai amata. Ùn avete a negligenza di Lady Dee è di diamanti cù incensu di sapori kbar è spiranzii.

Principessa Diana: l'armate di l'icona stilosa chì cunquistau u mondu

La Principessa Diana si dichjarò cum'è l'iconu di u futuru di stile à a prima aspettu di u mondu cum'è a sposa di u prìncipi Charles. Per una riceve ufficiale in u Palazzu d'Oru di Goldsmiths, chì hè stallatu u 3 di marzu di u 1981, Lady Dee elisa un vestitu nìuru è longu in un pavone fatta di tafettu di sita, da i diseggituri David è Elizabeth Emanuel. U scruccu apertu di a Principessa Diana hà accentatu favurizatu u clàssicu per questi casi di colletti di diamanti.

U vestu cummentu di a Princess Diana di u culore biancu diventa un vistimentu di tessili di velvettu da u vetturista V.Edelshtejna. In questu, Lady Dee hà visitatu a Casa Bianca in u 1985. À una cena ufficiale di a notte hà ballatu cù suchi attori americani famosos cum Clint Eastwood, Neil Diamond è John Travolta.

Un altru vestitu icònicu di a Principessa Diana era un vestitu bianca-nìvulu di Catherine Volker, brodata cù 20 000 perle bianchi. Prufittau sviluppà a bellezza è diventonu Diana in u 1989 à i Fashion Awards Britannica, induve u premiu di u premiu di l'annu à u tradizionale britannicu Graham Fraser è Richard Nota. In più di un uparu aristocraticu è memorable, ci era una tiara di diamanti è una bracciale decorata cù perli.

Sò assai eleganti è graziamente, Diana hà vistu u vestitu nìvuru di Christina Stambolian, chì a princesa anu sceltu per un cari di carità à a Serpentine Gallery in Londra in u 1994. Comu ornamentu à u vestitu cù un sciccareddu pronunzianu, Lady Di hà pigliatu cù u collu culuritu perle di perle interessanti .

In un vestito veramente fabuloso, a princesa Diana fighjà parechji volte in parechji manifestazioni solenni. U travagliu, creatu da i disignuri di moda David è Elizabeth Emanuel, hè chjamatu "Fairy Tale". Stu vestitivu bianu spuntatu cù una fascia chicula in u pianu, cù brocca d'oru, è di stile è perli, crea una veramente fabulosa imatge di a principessa.

Leghje ancu

Semu devi esse nutatu chì a Principessa Diana in l'elegia di vestiti ùn anu micca sempre aderenti à vede tradiziunale nantu à a manera di rigalu chì i persone riligenti. Ùn hè micca raru per ella per vede un prugettu cù una linea di prughjettu di più o veste nantu à u ghjinochju. A preferenza particulare per a Princess Diana detti vestiti asimmetri cun un spalle natu. Tuttu chistu spessu pruvucatu a poludicità è a critica, ma mai hà dimustratu a mancanza di gustu in Lady Dee. Questu era u so stile: elegante, romantica è fabulously bella.