A pulizzia anu infurmatu di l'attaccu di Kim Kardashian

U passatu passatu ùn hè micca assai successu per Kim Kardashian è u maritu Kanye West. A coppula era novu l'ughjettivu di i bumbuti è deve esse spiegatu cù vigilante guardianu di l'ordine.

Per divèrnanu a stella

U sabatu, un omu scunnisciutu chjamò u dipartimentu di pulizie in Los Angeles, chì avianu rapportu u crimini. Cuntese chì ghjè vicinu à a casa di Kim Kardashian è Kanye West à Beverly Hills è sente u so sonu di sparà di u focu.

L'equipaggiu di captura hà francatu immediatamenti pè a scena è pruvatu à passà silenciu u territoriu di a palazzu. Puliticani in uquipamentu à morte di famuzia chjosa scantata, chì era in casa. Ci cunfirmò chì i paroli di l'anònimu ùn sò micca veru è ùn sò micca strangenti à l'abitazioni. Comparare e parolle di a donna cun u tistimunianza di no veìculi soru surprised, a pulìtica attribuia à a chjamata cum'è falsa chjamata.

Kim Kardashian è Kanye West

Simply outragy

A riazione di Kim, chì ùn ferma micca bè in notte per l'histoire criminali chì l'accadò in u sittè annantu in Parighji, ùn hà micca pigliatu assai.

Kim Kardashian vinni novu vittima di u praneur

Ricurdate, a donna a donna Kanye West attaccò i banditi è, amecianti à ripensà, a so rrobba per 10 miliuna di dati. L'investigatore francese arrestò una gang di intruders è issa Kardashian si scantaghjia di vendetta da i so cumpunenti, cusì pigliò l'accusatura di vurpi.

In a so pàgina di Twitter, Kim hà scrittu annantu à i rimuneru per un manifestazione salvatica:

"Ùn hè micca solu micca funny. Questi di "comicu" deve esse cunsideratu cum'è criminali, è e persone chì si cumprendenu anu da esse arrestatu. Speru spergu ancu chì a polizia scopra à quale hè detta sti. Ùn hè micca diventitu è ​​assai perikoluu! ".
Commentary da Kim Kardashian in Twitter
Leghje ancu

Sfurtunatamente, una timida hè improbabile di firmà i Prankers, chì ùn sò micca obviamente micca parmettini à Kim.