Pregnant Candace Swainpole in l'imagine di Marilyn Monroe in Max Factor publicità

U primu modellu Candice Swainpole, chì hè expectante di u so primu figliolu, hà dimustratu chì un postu interessanti ùn hè micca un impunenti per u travagliu. "Angel" Victoria's Secret diventò a faccia di a bellezza-novità di Max Factor.

Fructuosa cooperazione

Hè tri anni, a famosa marca è u mudellu sudafricana firmò un cuntrattu benefituali. Dopu questu, a biddizza hà publicatu regularmente in Max Factor di publicità campagni, riceve un bonu ingudu per questu.

In u stilu di Marilyn

A fini di u 2015, u giant cusmeticu prisenta una cullizzioni luxosa di lipsticks rossi A cullizzioni di lipstick Marilyn Monroe, chì a creazione era inspirata da Marilyn Monroe. A legenda di a film hà adurata à questu culore nantu à i labbra è hà capaci à aduprà in u ghjornu di ghjurnata è di a sera di u make-up.

A nova linea presenta parechje sfarente di lipstick rougno, disignatu per parechji culore di pelle.

In publicità I pruposti di u Swainpole prupone l'identità di un simbulu di u sessu di cinquanta. À u so capu, grazie à l'esse di i pelle, ùn era una voluminosa imposta di a Monroe, è l'ochju smughiatu di l'ochji è u fatali liparzu scarlatta cumpienu e similarii.

Leghje ancu

Spiaggia Maestra

Ma ùn hè micca solu! Candice divintò u caratteru principale di a publicità campaña di una nova novità Max Factor - Mascara Voluptuous False Lash Effect Mascara, chì prumetti a donna di effettu di a moda di i pissimi falzi. In altri ritratti chì anu parechje nantu à a reta tarritoriu, a futua mòmia, chì ferma assai, dimustra u so effettu.

Ricurdate a semana passata hà fattu cunnisciutu chì u mudellu Herman Nicoli è u supermodelu Candice Swainpole, chì in più di più di deci anni, prestu prestentà diventà parechji genitori.