La figlia di Steven Spielberg firmatu un cuntrattu mudellu cù l'agenzia DT Model Management

A figliola più nova di Steven Spielberg hà cunvene à cunquistà l'affari di mudellu è per questu ella hà tutte sse necessariu: una altizza di 170 centimetri, l'occhi blu, i capelli u pelle è u sonu charming. I gestiti di l'agenza di Mudellaghju DT anu detta l'esterni di Destri Allen è offre un cuntrattu. Averemu chì si pigghianu un gran rischiu, perchè a zitella hà una scandiosa carte, à i 19 anni ùn hà micca participatu in fashion shows, ùn era micca trà a musica di grande disinfettori di moda è ùn era micca nantu à a tappa d'una sola rivista. A cumplessità di a cumpagnia ùn hà micca scantatu e bookers è ghjucà oghje attivamente nantu à sesioni di a photo organizazione, castings, cumprà a portafirma di u mudellu novu. Inoltre, sottu tutta a tutela di l'agenzia sò ghjè i figlioli di l'attori Sean Penn è Alec Baldwin, facenu una bona carrera.

Destry, cun facilità è piacere rivolta in una nova vita. No tantu tempu u giovane mudellu hà visitatu l'apertura di u vestitu boutique di a marca Ralph Lauren, è dinò cù a presenza un cena di Diana von Furstenberg.

Leghje ancu

U persunale è di a zitiddina Destry Allen

Un pocu hè cunnisciutu di a vita privata di a chjera, hè fatta in sportu equestru, vestiti cun u gustu è ùn permette micca scrive stannali in i manifestazioni suciali. Parechji famiglie in ogni modu pussibuli à prutezzione di a so figliola da una impurtante attenzione di i ghjurnali è di i paparazzi, chì furnisce i Destry cun una zitiddina tranquilla è l'adolezia. E amare nude sò Matt King, un famoso vid-blogger è creatore di scheggi di comedia.