Cumunista americanu è productore Eliza Shlesinger accusatu di sexismu

L'scandalu chì circundava u successu di stand-up sottu u lottu forti "L'accessu di i zitelli hè pruibitu" hè accentuatu cù accuratamenti è accusatori di discriminazione di giovani. À a vigiglia di l'annu novu fù cunnisciutu chì l'urganizatori di u discursu di a comma Eliza Shlesinger ùn permettè micca à San Giorgio è u so amicu in u club, perchè sò omi!

Parolle di Eliza Schlesinger

Eliza Schlesinger hè un cunveggiatu famusu è vittoria di u teledice di TV "Ultima Comic Standing" in u canali NBC, cum'è u creatore di a serie web Sempre 31. A zitella accadarà omosessinu nantu à i temi più jucianti, discute l'oppressione di a donna in una sucità patriarbiali, ùn hè micca surprisa chì l'avvene era solu per auditu femina. Pi chjudarà nantu à a campagna di a campagna, era scrittu chì in l'eventu, l'omi sarani accettati solu à i posti à a fine di u hall, ma in a pràtica, tutte svolge in tuttu.

U ghjornu di u manifestu, San Giorgio è u so amicu ùn sò micca permessi in u salone è uffrì di cumpensà u prezzu di i biglietti cumprati. I ghjovani ùn anu micca accunsentutu per retrocede $ 60, impugnesu appellu à a tribunale è à un avvucatu avvucatu Alfred Rava. I publicazioni occidintali chì dichjarazione pò esse diretta à una unguiculata di 4000 è fine per u travagliu di un avucatu da a Coalition National Men's.

Eliza Schlesinger hà cunnisciutu a maghjina à u standup

In l'appellu, George hà parechje l'incidentu à u boicotteru di e bus lines in Montgomery in u 1955, quandu i palisati in u so captu corsu opposti i pratichi discriminatori. Sicondu i reguli di u tempu, i primi fila in u busu sò attribuiti solu à i citadini cù a pelle bianca.

Alfred Rava, un avvucatu avvezziatu chì trata di a prutezzione di i diritti di l'omi, illuminates accusations falsi di fastidiu è d'assezzione, aiuta à difende i diritti di u so babbu è favorevule un studiu objettivu di u tema di a viulenza contru l'omi. In u so arsenale di più di 150 casate riesciuti in Californië, è questu tempu, sicondu a stampa, a virità serà nantu à a parti di a "vittima" San Giorgiu.

Leghje ancu

I ghjurnalisti sò digià vicinu à seguitu u sviluppu di a situazione scandalosa è accusazioni mutu di u sexismu è l'assetamentu di i diritti di ghjetta.