Cumu fà un saccu di cunfissariu?

Agree chì ùn ci hè nunda cumerciu è nicer ca la casa nantu à i aromuli di friscu furminie. E chì a robba era micca solu diliziosu, ma ancu bellu, in l'arsenale di casetta chì ùn puderebbe fà senza un saccu di cunfissariu. Dà quantu è quale pudete fà un saccu di cunfissariu, avemu da parlà oghje.

Cumu fà un saccu di pasticceria da un pacchettu?

Bage di cunfitti, fatta di sacchetti polietilenici, - stu metudu pò assicurà à qualificà un premiu in a categuria "Fast, Simple, Cheap". Per implementà, avete bisognu di una borsa plastica stretta (preferibile cun un corpu) è scissors. Fate u pacatu cù crema o pasta, per comodità, aduprà prima in un vetru, è poi cuntadore cù unu di i cantoni. Dopu quì, pudemu assicurà cun piacè di applicà i schemi di crema. Di sicuru, nisun "frills" especial di una borsa di cunfitte ùn deve esse cusì, cù a so aiuta, pudete sculaccià solu raghji simplici di crema di un certu grossu. E ecologista ùn anu sdirmatu u so usu un tempu di polietileno longu.

Cumu fà un saccu pasticcii da u pergaminu?

No menu simplicemente, ma assai più ecettore chì facenu un saccu di pasticceria di paper fugliatatu o pergameria. Ci hè più densità u rolu chì duverà, u megliu, perchè in stu casu, a punta di u saccu casanu pò esse cutucatu figurativamente. U prucessu di a fabricazione di saccu in stu casu hè questu cusì: piglià una lametta rectangulaire di carta è ciace in diagonali. Da i trianguli resultanti, vultemu i pignotti, paghendu special attention to the absence of gaps entre i capelli di carta - ponu esse rioute cù una crema. Arregistisce a struttura aghjettannànnate l'arpi superiore, è sughjate l'oghje à l'altura desitxata. U più bassu hè chjuccatu, menu chì sanu sguete esse salute è a più fina u liceu di crema.