U vinu da u zappadoru in casa

Ammirami di cecciu nìvuru pò esse prubabilmente inseriti nantu à i dete, postu chì assai poveri ponu attenti à sta bagnu descrizzione è vole per pallà u so gustu agrume è in u tagliu. Dopu l'intricacies di fà u vinu da u cacciatore nìvuru in casa, avemu dettu in detail in e seguenti ricetti.

Vìla Casera da Chokeberry - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U vinu novu basa hè priparatu senza una ricetta specifica. A mediu, per un kilo di rowan di frutta piglià a mità di un vetru di zuccheru o più, secondu u tipu di vinu chì vulete mette in a fini. Innota chì u cecciu nìvuru ùn hè micca adattatu per fà u vinu seccu da u so cuntenutu u pocu di zuccaru è l'astringenza.

Prima di fà un vinu d'aronia, sceglie i frutti per impediscenu a materia prima prununie per cundivà in a basa di u bè. Scegli i platti adattati in quale a fermentazioni saranu. Tali pezzi sò dati d'aceddi inoxicultori, alimentariu di plastica o vetru, è ancu a alcuna capacità esaminata senza scratchesi è chips.

I boli trasfiriti ùn sò micca mine, per ùn lavà micca micca tutti i microorganisimi necessarii per a fermentazione di u bè. Ùn vi scantatu, e pussibuli cunghjuntate chì anu spuntatu durante a filtrazione di u vinu. Trascuntene u cirice nìvuru in u cuntainerà dispostu è purghjite a biscaglia beni, pudete direttamente cù e vostre mani o pestle, o pudete aduprà una blender. Dolce à u puree di u baccalau finitu, mischjà per disolvi tutti i cristalli è di mandà u purciddore à u calore per una settima, senza chì scurdate micca di u mistu di u ghjornu per evitarà a furmazione di u moltu nantu à a superficia.

A u prussimu stadiu di a preparazione di u vinu da u pulizzeru, a pulpa deve esse filtrata trasmettendu a so zucca di zucchinu à un tamarzu è strinzzione bè cù un pistil. Pouru u ghjacciu in un putu è mandi à fermentallu in u calori sottu u vellu, è i restu di a pasta pulitiche metru annantu à un litru d'acqua è pour un vetru di zuccheru (a proporzione di a morta di 10 kg di bagias). Dopu à una settimana di fermentazione terza, a pulpa hè struita torna, a scuma hè sbulicata da a superficia di u zuccu sottu u segnu idraulicu è e dui suluzione sò riunite. U mistu risultatu torna u mandatu sottu u segnu idraulicu finu à a fine di a fermentazioni. Dopu a fermentazioni, u vinu hè riccu cura di u precipitatu. U vinu novu pò esse pruvatu, ma hè megliu per valdi nantu à l'buttigli è pre-insiste à u minimu di un mesi - u so gustu vi mellizerà per notte.

Ricetta per fà u vinu di casa da chokeberry

À u primu, i vignaghjoli di casa anu vulsutu è sicuru è assicuratevi chì u vinu vulete passà. Fate una fermentazione pò levastru di u vinu specie, ma si ùn avete micca a manu, allura i piacè chì ùn sò micca disposti.

Ingredients:

Preparazione

Prima di fà u vinu d'aronia, stanne i baga in u calore (pudete in u sole) per seccu, per una meza ghjurnata. Biscotti in u biccheri o ceramica esmettellata in qualchì modu cunzientu, mischjà cù a mità di u zuccheru è di u pezzu, è poi di lasciate a patata purpi in u calore per una settimana, chì si mischia ogni ghjornu.

Dopu u tempu adduzzatu, filtre u zucchero, sprime u macchina, è poi poverà in acqua calda è mischjà cù u zuccaru restante. Juice e mash, abbandunendu u fermentu per una settima. Da a polpa, scumpite u liquidu è combina cù u zucchero. Dopu l'installazione di u septum, abbanduneghja u vinu da u cecciu nìvuru senza legatu per fermentazioni in u calore. Duranti a fermentazioni, ogni pocu ghjorni, rinfriscà a scuma da a superficia di u bè.

U vinu finitu hè fugliu è bottillatu, perchitu è ​​età per 1-3 mesi prima di piglià a mostra.