Cognac made from moonshine home-made - ricetta

Sapendu u sensu bonu di l'alcoolfu, videndu u tìtulu di stu articulu, immediatamenti accuminciamu a ghjustificà à a pussibilità di implementà una idea. E noi, sicuru, accunsenu cù elli. In fatti, pruvamu da fà di u mondu ùn hè micca un veru brandighatu in l'uriginale, ma l'imitazzioni qualitativa di un bevande, sicondu i so qualità gustativi, u più vicinu à l'uriginali. Cumu possu esse inseritu u cuscuzmu per u cognac? Questa intriga hà da esse anziane in i prughjetti propositi.

Preparazione di cuncegnu in casa da moonshine - una ricetta nantu à a bursa

Ingredients:

Preparazione

Moonshine per Cognac deve esse di a megliu qualità, almenu a distillazione duppia è sussugüinu dilutau à una fortezza di quaranta à cinquanta grai. In una piccula parte di u pruduttu uriginale hà prima di dissolvi u zuccheru. Idealmentu se da a quantità spezializata di zuccaru granulare, fate chinu l'uzzu di carameddu è da ricevi à a basa di cuncegnu.

L'arburi di roure si pò cumprà in ogni farmazia. Ma puderà aduprà in a so forma pura ùn hè micca cunsigliatu, perchè a quantità iniziale di a tannicu canna perdu u gustu di u travagliu finitu. Per sguillà e pruprietà di l'corteza di quarciu, prima di valdi cù l'acqua di ferli à 10 minuti, è dopu, fusionate nantu à un pene, falla di fretu è secenu.

In u vetru di cotti cuntenenu quellu di u casgiu chì prupone l'arghjintinu pruvendu, tufate u focu di focu, u muskato di terra è a grana di coriandro. Emu cumpunente e cumpunenti di moonshine, mischju cù carameddu, scuzzulate è surtite in un locu fridolu durante trè simani.

Avà u frasi filtru u vinu alcoholu di u culu satuatu scuro, filtre, spedinu nantu à buttigli di vetro, avemu torna in un locu fridescu è si pozzu agullà si almenu sei mesi. Particularmente interessante hè u gustu di a vittura dopu à dui anni di vigneti.

Cognac cù i so proprie di moonshine - ricetta per friddi di rochet

Ingredients:

Preparazione

A maiò, forsi, labore in a preparazione di cuncecu in cuncepimentu cù questa ricetta hè a preparazione di fritterdi di roghjunu. L'asciuttu di l'oak esiste in bracciale di u tagliu necessariu è ammuglia in l'acqua fridda duranti doce oghji. Ora mudificà l'acqua per un novu, aghjunghjendu a soda, mettite è salse torna da parechji òmini. Forse, fusionate l'acqua, mette i patatine in un filtru o colander è pona in u bagnu di steam. A durazione di sta prucedura hè ancu dòdeci ora, dopu a quale avemu strughje a foglie nantu à u tisu cut-a, è dete à secre fora in l'aria torna da dote oghji.

Avà pozzu aduttà i papiglie nantu à a catra, l'impastu in u fornu è aghjunghje à 150 gradi per quattru ore. Dopu à dodici l'ore, u calenzariu ripetuta, dopu a quale avemu di novu quitè u patate per restà à e doce oghji. E in cunclusioni hè necessariu fritte u patate à 200 gradi cù u moddu di grill until the haze appears.

Pusitondu u fossi chilò, cani-rose, tè, pepite, vaniglia è a vintura di San Giovanni in una buttiglia di vetro, vendu in moonshine è aghjunghjenu carameddu, cocinatu da u zuccaru granulatu, prima di dissolvi in ​​una piccula parte di a cerveza originale. Trascittà u cuntenutu di u bastimentu è a mette in un locu fridolu. Dopu à una settimana, aghjustu vellinu, è insistemu à a massa per dui settimani cchiù, perghjenu perdurà.

À u tempu, a frasa hè filtrata è filtrata, imballata è surtite in un locu friddu durante almenu altre sei mesi.