Stile colonial in l'internu

L'estilu colonialista in l'architettura è l'internu urigginatu in u XVI sèculu, in l'era di a cunquista di novi terri di i europei - in Asia, Africa è America. Bisti spagnoli, britànichi è francesi anu mandatu in cerca di novi territorii è di fonti di risorse. Moltu spessu i cunquistatura si cunvinceru à e culonie cù e so famiglie. Cusì ci era un stile cumuna, chì hè basatu annantu à a sintesi di e cullezioni - i colonizatori purtonu cun elli è l'eleganza di l'Europa, è da i pòpuli accadèmanu prestu tradizzioni exotichi è motivi originali.

Dopu a naziunalità di i culoni è a lucalità di i culonii, l'estilu coloniali in l'architettura è u disignu avia vario tipi: laconique è elegante Inglesu, un francesu luxuu, un accostu spagnolu, un bellu aspettu greche è restituinu l'estilu colunie americanu.

Oghje, u stili coloniali in l'internu hè sceltu da e persone forte in u spiritu cù dumande esteticu elevatu. Inoltre, l'interni coloniali hè adattatu per i persone chì viaghjà assai è portanu un gran numaru di ricordi da ogni viaghju. In a casa di u stilu colonialista, tutti quelli ricordi ùn solu ùn truvà u so postu, ma ancu cù un'armamentu organicu l'exotismu di l'internu.

Caratteristiche generale di l'interni coloniali

Malgradu a diferenza fundamentali trà e cultured Asiatica, Sudamerica è Africana, i casi coloniali sò parechji caratteristiche cumuni. U primu di elli - assai spazi libari in a casa - spiaghja chicchi, finestri enormi. E pi sala di zoning utilizate pantaloni è partitions. Quandu crea un interiore coloniale, sò solu i prudutti naturali - legnu, cuir, petra, tessili, arcuni, bronzu. Corresponde à i sfumaturi naturali è culori di l'internu. L'estilu colonialista di l'internu hè carattarizatu da tonalità d'oru, d'oliva verde, di terracotta, di u culore di l'arbre è à l'altri.

Assicurendu indispatabile di l'estilu colonialista in l'internu sò l'accessori esotica - Mascarati africani, figurini di bronzu è ceramiche, cornu d'animali nantu à i muri, piatti decorattivi, pannelli di muru, scuri, lucchetti brillanti è e strade. I parcorsi è palme esotesi sò perfetti per creà un ambienti coloniali cusì in casa.

Una parte integra di l'interiore coloniale hè u so temu "bestial". Ogni omu sapi quantu è fiducible sò e rilazioni di una persona cù una perspettiva orientali à l'animali. Cusì, l'imaghjini di animali ùn devenu esse micca solu in forma di accessori, ma dinò in furnisce mobili. I peri di i chaises è e tàvule sò fatta in forma di pani di leoni, è a cima di u leone di bronze serà una bella decorazione, per esempiu, per una chimenea.

Salone in stile coloniale

U vantageurgiu principali di l'stili coloniali in l'internu hè l'absentenza di restrizioni rìgidi è règuli - pudete combine diverse direzzione è ogetti di sfarenti stili. L'unica condicioni hè a natura di i materiali è l'u spectru di u culore, chì currisponde à i culori è l'ombra di a fauna. Per un salottu in un modu coloniali, u mobili liggeru robba di forme austere hè megliu. Un beddu attribu di l'estilu coloniali hè u sassi di viti è i banche decorate cù cuscini. Tali mobili si ponu esse in u salottu è in a veranda. L'altri mobili di valdi crea una atmosfera cusì calma in a casa.

Camere in stili coloniali

Per un uttellu in un modu coloniale esse dumandava un grande lettu altì di legnu. Un settore di stufa di cambre in un stile coloniale seranu complementatu da un elegante vestido di ghjuleva di ghiaccio, vestitori, cunciaveti, vestitori è pultimi cun reppu di lignu. Per guardà i cose, i caschi di lignu o vitture sò boni, chì ripiddenu l'estilu di vita di i culoni di i seculu XVI-17. U marcatu di l'abitudine in u stilu cumuni serà u sciccareddu di l'animali nantu à u pianu.