Farewell tour per Elton John cù u sustegnu di a casa moda Gucci

U direttore creativu di a moda casa Gucci Alessandro Michele hà longu statu un fanàticu dedicatu è amicu di l'artista britannicu Elton John, ùn hè micca surprisa chì divintò l'autore di costumi di cuncerti per a gira di galla di u cumpusitori è di u cantanti. Ghjuvanni vulianu piglià a parti pirsunali in u sviluppu di a cullezione di a capsule, u nome di a collaborazione hè inventata, secondu Michele, abbastanza rapidu, utilizendu u nome di u figliolu di 7 anni di Jackson Levon Furnish-John è sceglie u sonu sonu "Levon" da l'album "Madman Across the Water »1971 di libru.

Alessandro Michele hà aiutau a creazione di a cullezzione

A cullezione di Levon capsule è truvà u vostru stile

Alessandro Michele ùn hà micca spirimintatu, ma vultatu à u patrimoniu musicali di Elton John è utilizzava a chjave di culore di u viniliu storicu di l'album "Madman Across the Water". A cullizzioni sana hè fatta in beige, culori bianchi è culori rossu. L'artista Ignasi Montreal hà pigliatu l'imaghjinà di l'ochju cù làmpiu è trasfirìu a svegliu tanzini, t-shirts è sacchetti, à l'altra parte, hà postu u logu di marca Gucci.

Alessandro Michele è Elton John

Elton John hà sappiutu di cumprà cù i ghjurnalisti i so impresioni di a cullizzioni è a cooperazione cù l'amicu tempu Alessandro Michele:

"Avemu cunnisciutu oghje per altru tempu è sò cunfortu per vede u travagliu creativu di Alessandro, sò unichi è perfettamente sottuviani l'altu statu di Gucci. Hà sentatu suttu l'elementi eclettichi, cumpagni di culore, anu honori l'esiliu ribellu è l'individualità senza recherche i tendenzi di a moda. Michele hè unu di quelli chì pusonu u tonu per a moda. Discussing the collaboration, averia fiduciatu à Ghjesù, hà sentamente sienti l'era di a mo ghjovena, pienu d'entusiasmu di locu. Aghju cuntentu ch'è facilmente truvassi una lingua cumuni è hà custattatu una cola di culte. "
U mudellu cù un saccu di a racolta
Svitshot da a cullezzione

U musicista ùn pudia aiutà, ma sapene chì i modi di truvà in u mondu di a moda è u so stile:

"Mentre ch'e stava travagliendu in a coletta di Gucci, eru in vista di ritmi archivi di e rendimenti è i mo fugliale di cuncepimentu, cù e mio imaghjini preferiti, aghjunghje à Alessandro. Hè attraversata attualmente i tendenzi chjini di a nostra generazioni è stile. Avà trovi difficiuli di creà da l'altura di l'esperma di vita chì avemu adurata o sti cosi, spessu fu locu. In i 70 avemu eranu i pruveni stuposi. Scacciate da a cultura di a moda tradiziunale, aghju ricurdatu un zitellu in una tenda di confetteria, chì volia impressioni brillanti. Avà, quand'e vogliu à a boutique di Gucci, l'aghju avutu a stessa emozioni - una splusioni spirituali è un fucile d'entusiasmu creativo. "
A ricerca promete u successu

L'amuri di i ritratti è vinili

L'amore passioni di Elton John per i corsi di ricerche è i discordenti di vinile sò cunnisciutu da tutti i so fannii, u muscòbu stessu parra di u so hobby cun grandi eccitazione è temptation:

"Emu accuminciatu a cugliera di a cullizzioni in a fini di l'anni 80 è ripendi in tutti i mio viaghji. Ci sò ritratti annantu à u 1017, miniatura, biancu è biancu, storicu, crescenu d'avà hè valore per mè. Unu di a mo passioni hè vinile. Malgradu u fattu chì aghju vindutu parechji di a cullizzioni uriginale in i 90i per creà un fundiu di u SIDA, sò sempre cunsideratu unu di i più assunsi è di cullezzione più grande in u Regnu Unitu. Per mè, u vinile hè a mania, quasi ogni simana Cumu compru di 6 novi registri. Durante a gira notturna mundiale ùn avete micca scopu di firmà, in particulari quandu ci sò vultà in parechji parte di u mondu!
Leghje ancu

Cun destinazione

Elton John hè nutatu per parechje altri prezzi musicali è statali, a creatività hè amatu di un esercitu multimilionariu di fanni, perchè si pò permette di parlà di u propiu è di a benedizzione, accunsentiscenu?

"Sento u stampellu di benedizzione nantu à mè per esse un poeta, musicista è intèrpretu. In l'anni 1970, pudia pruvà cum'è mè a splutazione forte in l'arte, a moda, u cinema è a creatività. Ogni noi hè una manifestazioni di individualità, sperione per l'avvene è una percepzione positiva di u presente. Vede issa pè a nova generazioni è visti u so entusiasmu, mi ricordu in a me ghjovena. Sò felici! "
Elton John hà frettu à u gustu di Michele