Angelina Jolie: "Vi vintu à stà hè tremendu!"

Per esse un mudellu di rolu, per crià sei zitelli, per sparisce i filmi so orientati per u società, per maneuverment hà in u mondu di cuncertazione di a mostra è di stabilimentu politicu, per difende per i diritti di ghjustizia, per oppunà a violenza sessuale è fisica, fate pocu successu, ma Angelina Jolie cuntinua à cunquistà pichi novi è cunquistà i primi linii in a filiera di novu. A vigilia di u tabloide di u Dia Mundial di a Feminina Elle invitò l'attrìccia per creà una storia di cumpresa è l'entrevista. Note chì per a cunversazione fù invitatu l'ex-Sicritariu di Statu John Kerry, chì hà rializatu u rolu d'un entrevistadore.

John Kerry è Angelina Jolie

Unu di i temi impurtanti discussatu durante l'intarventu anu preoccupa a criazione di e figliole. Jolie hà accerta chì u capu di l'educazione facia l'individuità, fiducia è responsabilità:

"Sò sempre onestu cù e mo figliole è dicu chì tutti hà u dirittu di fà a scelta. Qualcunu pò selezziunà un vestitu o maquillaje, ma solu i vostri atti è a vostra mente, sò capaci di distinguishte è caratteristiche. Diciate quale sì uchjate è quellu chì vulete ottenevule in questa vita, ùn anu a paura di pughjallu per u vostru puntu di vista è per quelli chì necessanu a libertà. Per vende l'aspittà è l'umilità hè terribili!
Angelina Jolie cù e so figliole

Jolie hè cada vez più cum'è una figura publica è pulitica, detti riunioni in u quadru di a missione humanitarie NPA, ma, sicondu l'attrenda, ùn hà micca sappiutu subitu a l'impurtanza di u so travagliu:

"Aiu dicu, in a mo ghjovana, era apatiticatu à i prublemi humanitarii. A sensibilizazione di l'impurtanza veni solu in u prucessu di cooperazione cù fundazioni caritatevuli, è dopu in cumunicazione cù voluntieri è refugei. Emu interessatu in leghje, genere è diritti migratorii. À u tempu, aghju realizatu chì, in parechji manere, romanticizzava a rialità chì era succidia. Mi paria ancu chì, si avutu indirizzu à l'espressione publica è hà attrautu l'attenzione publica, tuttu avete cambiatu in seguitu, ma era un sbagliu. Perchè un humanista hè difficiule quandu a lege hè imperfetta. L'arrache di numerosi prublemi currispondenu cù i pulitici è in le legislazione ».

In u rolu di l'Ambassadoru di a Bona Voltazione di l'Uri, Jolie atleti cun refugei è i pirsuni affettati di a viulenza sessuale è fisica, e cunversione l'ubbligatu à rivisore i principii di u so travagliu:

"U sentenzi accusatori sparanu o ùn ponu micca a ghjustizia - hè scanti è avete bisognu di cambià u principiu di u travagliu è l'attitudini in a socieità à questi casi. Avà travagliatu cù u guvernu è raprisentimenti di a lege, l'unicu modu ch'e puderaghju influenzà a situazione currente ".
L'attrenda chjamata a sucità di u dialogu è a prutezzione di i diritti di ghjetra

Angelina Jolie tocca à u tema di i diritti di a donna in una entrevista è hà dettu:

"Hè impurtante per tutte e donne in tutta a terra per sienti supportu, solidarizazione in a lotta per i so diritti civili è dritti. Avemu travagliatu un modu longu è dura, hà battuto duru per ciò chì avemu avà, hè cusì u nostru impegnu di aiutà à u poviru! "
Cover di a rivista Elle
Leghje ancu

Pudete acquisto cun u cuntenutu sanu di l'intervista in a rivista Elle.