Pamela Anderson hà rializatu un discorsu in supportu di a pruvenzione di a pruduzzioni di foie gras

L'altru ghjornu in Parighji, l'attore americana Pamela Anderson hà urdinatu una reunione di stampa rassignata di sustegnu di una prughjettu chì pruibisce l'alimentazione obligata di avviani per fà un pruduttu di pruduttu di foie gras. Questu avvene hè statu organizatu in l'Assemblea Nazionale di Francia.

Mrs. Anderson era un "stasgiu guest". U vicinu ministru di l'Ambiente di Francia ùn hà ingannuta sceltu Pam per stu rolu difficili. U fattu chì a stella di "Rescuers Malibu" ùn hè micca sola una bella donna è una attore famosa, ma dinò un anticu attivista intruduce in a lotta per i dritti di l'animali nantu à u mondu.

U sufrimentu di l'animali per u piacè di gourmets

U mudellu predilettu di a rivista "Playboy" hà dichjaratu chì hè necessariu di disperse da l'abitudini barbari di l'alimentazione di avangui, più prestu pussibuli per avè materiali priziosi di foie gras.

- Sapete chì vi prupone un paniu acquistatu da u patere di griges è ducchi? In particulare, foie gras hè un fegatu di un animali cù cirrose! In a vita (è hè un pappu preparatu per a tombola, assai curtu), sti sfurtunati parenanu d'un dolore constante. Avete vede in supermercati è cumprà un pruduttu in un bonu paese, ma dapoi qualchì pacenzu è cruelità, "Pamela disse à l'audienza in una cunferenza di stampa.

Leghje ancu

Per ùn esse in fondu, a donna sexy bruna cù i so terribbili imagine di a forza d'alimenta di l'uccelli è posanu cun elli.

Nota chì in Francia stessu, circa 80 organizzazioni, centri in a prutezzione di i dritti di i nostri fratelli più chjucchi, sò attivamente opposti à fà "excruciante" diliziu.