Cumu fà una guaranzia cù i vostri mani?

Un piggy banku hè un rigalu perfettu per una ghjovana famiglia o zitellu chì ghjera appruvatu di prugà u so pressu di buttrega è si prova di cullà u dirittu per u ghjocu favoritu. Inoltre, tutti truveranu d'accordu chì u regali risultatu hè un donu fattu da e so mani , chì conserva un pezzu di calore in un sè stessu. Bonu, pruvate di cunghjuntà sti dui idee maravigliate rigalu in un è fà una guasta cù i nostri propri mani.

L'idea bona di una guarra hè chì pò esse fatta cù e vostre propriu di ogni cosa - da una buttiglia, latte, boxe, embruxe, plasticine, etc. Per i so decoru, qualsiasi manere di mani: u tela, carta, suede, u listessu argilla. Avemu bisognu di a nostra idea cattendu un pipe pipe à a basa, decorate un piggy banku, seremu piu.

Preparamu prudutti

In a classa maestra, amucevà cumu per fà un guaranciariu in a forma più tradiziunale - in forma di porcu. Per questu, avemu bisognu:

Avà cumincià à fà.

Piggy bank with own hands - master class

  1. Prima di tuttu, avemu chjudeu da i piani di u filu di spazii, sti fatti di sta forma, cum'è esempiu in u ritrattu. A dimensione hè fatta basatu nantu à u diametru di a canna di basa.
  2. Allora, cù un cuteddu o tiseiarii, aghjustò un burcu for coins in u travagliu. Faremu a faccia larga, ci sò parechje muniti, è quarchi sò ghjucati in una casette di munita.
  3. A basa pò esse cunsiderata pronta. Scrivite i patroni di bracciu - un rectangulu longu è curtu cù i persi.
  4. Avemu da firmà i peri cun un impiccente, perchè u nostru porcu pò maravigliate solu. Allora putemu cullà a vistita nantu à a pipe.
  5. Avemu da fà u capu di u porcu. Accatastate dui trianguli da u piuvitu è ​​cose dui di elli.
  6. Per fà un patch chjappà l'oval rosse, avemu cusitu un pezzu di quattru kopeck cù un filu finitu. Allora tumbèbbe a striscia beige, a larghezza chì deve esse uguali à a longu di a circunferenza di u parche.
  7. Scorchemu a striscia intornu à l'oval, cusì ci cusitu u disignu resultanti à a faccia è fegliciu in u cuttimentu. Dopu, custattate cù cura di i filamenti nìuri di a linea di l'ochji chjappi è acquistu una bella faccia di un pigleti suttili.
  8. Dopu avemu cusitu l'eppellini preparati per a fàccia.
  9. In seguitu, impone un cchiu circhiu e cusì a faccia di u vientu di u piglet, cumprà u spaziu trà i circondi cun un imposte cumplitamente densu.
  10. Avà avemu trattatu cù a spalle di u piggy-piggy. Certu, una caschina di mozza, cumpresa di muniti, ùn pò micca esse micca rotta. Sì, sentite per u pruduttu, se ci era questu opportunità. Faremu un muvimentu cù un cavaleri - quandu u nostru fianzu hè tutto, pudemu a abrirle, pour pournò e mondu, è tuttu ciò da u principiu. Per fà questu, avemu fattu una cremella à u spinu.
  11. In seguitu, aghjustassi un petit rectangulu di piuvita, cusì à u suluzione di u lavoru è scazzate in tale manera chì si cumprà cun una petite spirale. Questa hè a cuda, cum'è a veru.
  12. Avà cusemu a cuda à u cilòru di fleece, da u riversu cusette un altru circhiu, sanu l'uccante entre i tazzi cù u cuttuni.
  13. È, finarmenti, cusì a parte da volta à u zipper.
  14. U castagnu hè prestu, ferma di decorarli cù una cinta decorativa. Avemu da confetti bisognu à u nostru gustu.

Finalmente, a nostra guarra, fatta di nimu, pronta? Partenza per una visita cù un rigalu discu.