Evolution of the style of Melania Trump - di una zitella cun un gloss à una moglie di u presidente

U nostru articulu hè dedicatu à i vistiti di Melania Trump, o più bien, a so evoluzione. À l'annu, u so stile è l'imagine cambiatu, chì a prima dama di i Stati Uniti d'America hè sempre in una tendenza è parechji si cunsideranu un icona di stile.

E mòglie di i presidenti sò generalmente in l'ombra di i so mariti ponti, è ùn anu micca attentatu l'attenzione di i citadini. In ogni casu, in quantu à a donna di u 45 di u US Presidente, tuttu hè esposta cumparisci u cuntrariu. Attenzione hè stata cinsu in u novu propietariu di a casa bianca Melania Trump anche anch'ella prima di l'inaugurazione di Donald Trapme stessu.

Una donna sexy, chì in u so zitellu era un mudellu rilivatu, hà fattu esse attraversu nude per parechje rivista maghjillare populari è divintò un assistentu regule di e trincià è altre avvenimenti impurtanti per a sucetà. Per quessa, i citadini americani, pudemu dì, sò bè ​​acquaghjatu.

Ricerusamenti, Melanie pudaria esse truvatu in una miniatura negra brillanti o in un vestitu francu di fucsia, ma avà l'statu di a mòglia di u presidente ucraghjica a ubbligatu à cuntà ropa più conservadori. In ogni casu, a sexualità di sta donna ùn pò micca esse chjappata sottu a robba stritta, sopratuttu l'anziani di una casa bianca hà uttenisce u so forma ancu in stu stile.

Melania cuminciò à appare pè riviste brillanti à u 16 anni, è a so cartera aghjustanu più magazinesi di omi chì i magazini di e femine. Dopu à casu di Donald Trump, a zitella persone l'ardore davanti à i cammari, ma, in u 2000, secondu Sports Illustrated, diventa Miss Bikini.

À u tempu, assai anu scurdatu di i cattivi ritmi di Melania, ma dopu chì divintò a prima dama di i Stati Uniti, e so vechji ritmi di magazines anu ricivutu un novu picculu popolarità quand'elli cumincionu à ricquagliate nantu à e fronde di i ghjurnali dopu a vittoria di u so maritu in l'elezzione presidenziale. A primissima donna di 45 anni di Donald Trump dici cun certitude chì u mudellu di u passatu ùn impedisce micca di "perfetta" chì sustene a so nova imagina com'è a donna di u presidente.

Melania Trump hè stata cunsiderata per esse seguita di Jacqueline Kennedy. Ma sì avete vistu a verità in l'ochji, u vestitariu di Melania ùn hà nunda di fà cù l'imaghjini di Jacqueline Kennedy o a stessa Margaret Thatcher. Hanu un cartellu cù e fotografici in una mini negra o cun un decolu chic abballatu?

In a fini di u 90 è a mità di u zulu, Gomodospozhu Trump puderia truvà solu in mini-vistiti brillanti, jeans-klesh, tops brillanti cù piluci è strisce, è micca menu di un cumpurtamentu brillanti. À u principiu di u 2010, Melania hà cambiatu cusì brillanti è franchi, vestiti rattinu cù casu in rosso o rosatu, è ancu avè principiatu à attruverà sfumezza "nudi". I so vistimenti chjappi draghjusi in u so wardrobe sò stati rimpiazzati per i moddi classic.

Di sicuru, oghje u statu di a prima dama obliga à questa donna per cambià a so image, chì maneci cun facilità, ma ancu u gustu refinimentu di Melania hà ghjornu oghje permette à esse chjamata a prima dama elegante è attrattiva in a storia di i Stati Uniti.