Fat Burning Exercises

Ùn ci hè nuddu eserciziu universale o una dieta geniusa chì vi risparmià da u spoiling of life, a zona di prublema noticiosu. A lotta cù l' eccessu pezzu pò esse solu cù tutte e cumpusitivu cù l'aiutu (dispiacatu per a banalità) di nutritura adequata è di qualsiasi cumpetamenti di attraversi ardenti in grassu. Cumpressemu: u vostru corpu serà salvatu da quasi ogni tipu d'attività di mutivazione. Eccu ciò chì tocca hè di movimentu.

Ma formalmenti, i meglii esercitivi ardenti di grassu sò una cumminazzioni di cundizione di cardio-carica è forza. Spiega l'unicità di sta cumminazione è assai simplice. Cardio acciglia à u latru è u respiru, cun ellu, u metabolismu hè ancu attivatu, è da a nostra capacità di creme u grassu. Hè per quessa ùn pudete fà micca senza qualcunu di "esercitu coriu":

U secondu elementu di l'esercitivi addumati à grassu ideale hè una furmazione di forza. Ùn àbbia paura di questu termini, perchè ùn hè micca di ritagliu è di pressanti pisci pesche. A furmazione di forza hè squadta, push-ups, pumping of the press, backs and everything else. L'eserciti solu chì furanu à cuntenà à u cuntrattu musculari pò fà "digià" in volumu. Grazie à a furmazione di forza, u corpu ciusa di essiri in flabby, è i musculi chì si vinaru nantu à u puntu di grassu ùn permettenu micca di rinfurzà i vostri muskoli, perchè i musculi attivamente mangianu calori.

Eserciti

U nostru cumpetu di esercizii hè u travagliu nantu à cinqui duminii prublemi per e donne. Hè nantu à u triceps (per quessa, u locu induv'ellu u grassu si falla quandu l'arraggiò li vrazza), l'eserciziunità fatta in grassi per l'abdomenu è i lati, i cosce di l'internu è e nucali.

Questi sò veramente efficausi attraversus di fat burning chi cambia a vostra apparenza fora di u ricunniscenza in solu un mesi. Però sempre chì vi cunsuccionà ogni ghjornu à sta difficult occupation perchè parechji 10 minuti.

  1. Emprinzammu cun triceps - avemu bisognu di pisci grossi 2-3 kg, o buttigli di acqua o sabbia. Pigliemu l'arcu à u stand - arreste a perna di u ghjornu stradale è dàchanu, a custa per u ghjornu - l'aghjustassi è aghjustassi. Dumbèmulu u corpu parallelu à u pianu, u coddu drittu hè righjate solu nantu à a volta, cù u restu u dirittu à l'uppusizione à u cusccu di u pede di davant'à. Da questa pusizioni, avemu principiatu à detaglio l'u codice - pianu è cun l'exhalazione, sintendu u travagliu di i nostri triceps. In u puntu supranu, per literalment un secondatu, guardemu a tensione di i musculi, pudite rilassate a manu è bassa in a FE. Scuprite 20 repitizioni nantu à ogni mani.
  2. Diamond push-ups - femu e mani, cullà i nostri pieni nantu à i palme, nantu à a piaghja i nostri peri ghjate à i ghjinochji. Cascate in e braccia è risate. Scalfamu 20 vede.
  3. Boka - si risuscitavanu à l'altru, i bracciale batticate à i pervi è ci accatastate i dete in pugni. Portonu un pezzu. Facemu torna da u cantu - aghjustemu a perna ghjusta à e mani, è u corpu hè reducitu à e so pere, invece a voglia a perna è a tirau à u pettu, e mani, giuzzannu versu a perra. Truvarammu u cuddà cuntrullà è avanti. Scopre 20 vite per vaghjime.
  4. Prudutti - fate l'opera bar. Pigliemu a prisenza di u baru, fendu un capiu - in u saltu per piglià i pericidi in e mani è rumpire. Ripitemu 20 ora.
  5. A superficia interna di e cosce - i peri sò più largu ch'è i spalle, i calzini sò intreparati separati, si aghju pisciuti è mette e mani in i cadaveri. Da questa pusizioni, avè spirannu, tiradendu i calcagnoli, è tornammu à u siccatu. Scalfamu 20 vede.
  6. Nucali - Fallenu, fate un'attera, mani in un corpu, i ghjambi sò intricciati à u ghjinochju. A manu righjunghjendu à i tacchi, avemu sfracicatu a pelvis da u pianu, riparisce questa pusizione. In questa position, punteghjanu i nostri ghjinochjini 20 volte è suscendu i nostri pierri à i lati, ma i buttigli ùn anu micca toccu.