Bree Larson è Oscar-2016

A nominazione Oscar in 2016 hà purtatu l'attore di Hollywood, Bree Larson, un premiu assai longu, in i so mani era una statuette apprezzata, chì hè un simbulu di successu in l'attu. Jennifer Lawrence, Sirsha Ronan , Charlotte Rampling è Keith Blanchett , chì eranu rivali Bree Larson in a nomina "a Best Actress", li dete u premiu Oscar-2016. E a decisione di i membri di u cuncorsu ghjucatu hè difficiule da sfida, perchè l'attrice americana hà fattu u rolu d'Alegria "Ma" Newman in u dramma di cinema di Leo Abrahamson "Room" hè simplicemente brillanti! Stu travagliu fù ancu premiatu u Golden Globe, Spiritu Indipendente, i premji SAG è i premia BAFTA.

A via di successu

Brianna Desolnier (questu hè u veru nomu di l'attrìzia) nascìu l'uttobre di u 1989 in una famiglia di i capruzioni di l'urge Francesi è Canadain. A famiglia campava in Sacramento, ma dopu u divorziu, a mamma hà da decisu di trasfurmà cù e so dui fabulosas à Los Angeles. Brianne, chì si cumunicava cù i parenti in French, l'inglesu ùn era micca piacevule. Per amparà a lingua, a zitella dicide di andà à una scola d'attu in San Francisco. À u stessu tempu, hà rimpiazzatu u nome difficiulmente chjamatu cù u pseunemuniu Larson.

A l'età di novi, Bree Larson era un participante in u manifestu americanu spettaculu "Festa di notte cù Jay Leno". Guardii avè notatu una bedda donna chì si sintia davanti à l'lenti di e camere 'senza unanimità. U primu travagliu in u filmu per Bree hè statu u rolu di Lily Quinn in u filmu di u prezzu di u prezzu "U Sole è Enjoy". Malgradu u fattu chì l'imaghjera hè statu un fallimentu, Larson hà sbigliatu cù proposti per u travagliu nantu à u settore. Sfurtunatamente, i primi i primi televi di TV è film ch'ella starred in ùn site micca stata per diverse razze. Solu in u 2004, l'audienzia hà preseltu nantu à a ghjovana attrice, anche u so rolu in a comedia popular "Da 13 à 30" è era chjuca.

In u 2014, Bree s'incarta per avvintà chì era giustu in una attiva seriala, ma hà sognu? A pruposta di Lenny Abrahamson Larson hà avutu micca solu. Per ghjucà u rolu di una picciotta di dicidenti anni chì hè obligatu à vive in una stanza d'altri senza u dirittu di parte di l'uttena paria l'actressi avutra. Quale avete bisognu chì, grazia à questu rolu, Bree Larson ùn hà micca solu un nomine Oscar, ma dinò una vittoria triunfante?

Bree Larson à a ceremonia

A preparazione per l'attribuazione di i premii per i rializazioni in a industria cinematica anu longu prima chì l'astri Hollywood hà caminati longu à a catifa russa è si truvaru in u hall di u Teatro Dolby. Nomi di nomine sò stati cunnisciuti in u jinnaru 2016, perchè e stele puderanu preparà vistiti di vaghjime. A a presentazione di Oscar Bree Larson hà vede assai impressiunanti. A zitella elettu u putu, chì era creatu da u direttore creativu di a casa moda Gucci. U vestitu chì Bree Larson faciule per premiu u prublema Oscar-2016 hè avà sustinibbilmente favuritu da u so culore di culore rico, salizzendu a bellezza di l'attrice. Alessandro Michelle hà utilizzatu per a so sana naturali di cosita è una gasa trasparenti. U scheletru inghjustu, accentuatu da i strapielli finici, fece Bree irresistibile, è chì falava nantu à a parti di l'inseriti di chiffon cù l'effettu di corrugation accentu a feminità è u romanticismu di l'attrice. L'impressione di u vestitu hè cumplementatu da un cintrettu stanu sorprendentemente bellissima, incruciutu cù pedi è perle perle perate.

Leghje ancu

Speremu chì Bree Larson ùn guetta micca un Oscar pè l'ultima volta, è i so roles più ghjunghje à ghjunghje!