Quandu si piantà roses in a terra aperta?

Un bonu giardinu rose hè una carta di visita di l'infield. Tutti l'altri fiori fade in fronte di sta bellezza di giardinu! E questu articulu tramurtaraghju quandu a pianta à rosi in terra aperta hè megliu. I Soviets è i lettori sò cumparciati da ghjillani è chì anu successatu in questa tastera difficili.

Infurmazioni ghjugna

L'opinioni di quandu a piantà roses in a terra aperta hè ambiguu. Certi sò cunvintu chì hè megliu à fà quì in u casu, altri in l'estiu, è invitarà à lettori per plantà rosoli in a pianta aperta in a primavera.

A scelta di un postu per u futuru Rosario hè un passatu impurtante, è u successu successu in questa materia dipende assai. Hè megliu cultivà rosè in a pianta aperta nantu à spazi planiche chì sò oculeti da i venti.

In principiu, sta pianta ùn si senti micca pessimu in qualchi terra, ma a bona cumpusizioni di u sanu per u rosamamentu crescente hè cumerciu cù l'aghjunzione di una piccula quantitata di humus, turba o compostu. Inoltre, i sperienti ricoglie l'aghjunghje à u liceu da a mità u bucchju di rena lavata di u fiumu per ogni metru quadru di u futuru Rosario. L'Organichi sò purtati in u vaghjimu o a salvezza scuperta di u situ, è hà digià appruvistate solu à una prufundità circa una mità di metru. I fertilizers minerali sò deve appiicati à u tarrenu solu dopu l'analisi di a capa di terra. Senza un necessariu especial di fà questu hè micca necessariu.

Sì stati abbinutu di ciopi in anticipu, hè sensu per amparà cumu si mantene micca a rosula falata in bocca prima di cultivà in u locu. U megliu modu hè di imbricari tutti i pianti è di ghjurnale pulita cù una solu suluzione di potassiu, è una capa di film perforatu pò esse applicata da quì. Dopu à questu, i piantini sò ricumandati per esse situatu in u sotano, è ideale in a fria. Hè ricivutu chì a temperatura hè di 0 - 4 gradi. Anu deve esse guasgiusatu solu in una pusizioni ghjustu, è hè ancu ricumandatu chì si trovanu periscenu periculu per i malati bacteriale.

Plantamentu è cura

U postu hè sceltu, e piantini sò rializati in modu di cunfurmazioni cù u prublema prima di l'impurtante, hè urdinatu à sapè un pocu più nantu à l'agrotechnici di a pianta è i rospi in a terra aperta. In prima, definiscia u tempu per traspurgenu e rosoli in a primavera à a terra. U pianu optimu hè da u 5 à u 20 di aprili. Scupremu cusì à fà plantà una rosula in terra, per ch'ellu ùn faci micca male è arrime rapidamenti in un novu postu.

Sutta ogni zuccadori di sta pianta pudarà preparà un pezzu di pianta 40x40 centimetri. Immediatamente dopu à u piantaggiu, i radichi di e piantini sò cutteri à 25-20 centimetri. S'ellu ùn hè micca fattu, u zuffate sarà passatu rapidamenti in u so capru alimentariu di u locu, è sta pianta pò spira. Sceglite i risorsi più forti è forti nantu à e piantini, ùn abbandunate micca più di quattru, l'altri curati. Allora accumpèvule a piantina in u burgliu, diffuse e so radichi in tutta a so superficia, è cumincià à sprinkle a pianta cù a terra, perchè perchè appuntamentu pocu. Allora accumpèghjanu dinò copiante è ghjunghje u boscu à a fila di podere di filamenti.

Se ogni cosa hè fatta correctamente, poverà prestu a pianta aghjunghjera un novu postu è entre in a fase attiva di u vintu vegetativu. Pò esse da decisu da u crescenu di cattivi ghjovani. Dopu à quessa, u sughjettu cullucatu nantu à a pianta à quandu, sguassà gradualmentamente. L'acqui hè abundante 2-3 volte à settimana, micca più. Se a primavera hè aggradèvule, dopu à a basa di l'arburu, hè cunsigliu per mulch pate addiziale o rame di e coniferi.

In adeghjinu à sta tecnica, pudete acquistà facilmente una bella rose garden in u vostru situ. Dopu chì i roseli sò stucciati, serebbe surprised quantu cambia ogni cosa!